Wikipedia

Arama sonuçları

14 Eylül 2015 Pazartesi

Çekliş Zamanııııı

Bugün, gün içersinde bir otel tanıtım yazısı paylaştım.  O yazımda bahsetmiş olduğum Kazdağları'nda yer alan İda Natura Otel'de bedava konaklama fırsatı sunuluyor. Bunu da sizlere hemen haber vermek istedim.

Evet evet bedava :) Nasıl mı? Web tasarım hizmeti veren Creamive Web Tasarım Ajansı, bloggerlar arasında bir çekiliş yapıyor, siz de o çekilişe katılıyorsunuz, şansınız size yardım ediyor ve kendinizi muhteşem bir doğanın içinde buluyorsunuz. işte bu kadar basit. :)


 https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi  adresine tıkladığınızda çekiliş için ayrıntılı bilgileri bulabilirsiniz. Unutmayın; çekiliş sonucunda Kazdağları'nda 2 kişilik konaklama hediye ediliyor, hem de müthiş bir butik otelde. Hadi çabuk olun; çekiliş 18 Ekim'de yapılacak. Ben katıldım bile :)

He unutmadan bloggerlara her türlü web tasarımı konusunda destek olan  Creamive'in sayfasını da hazır çekilişe gitmişken bir inceleyin derim ben. Blogspot ve WordPress kullanıcılarına domain sponsoru da oluyorlar. Ben de artık bu vesileyle dilekeren.com oldum :) Siz de blogunuzun isimsoyisim.com  şeklinde olmasını isterseniz CREAMIVE 'e ulaşabilirsiniz.  

2 yorum:

  1. Yazını okuyunca aklıma ilk gelen şans kapıyı kırınca oldu :D Ama dur ben şu domain işini bir araştırayım teşekkürler.

    YanıtlaSil