Wikipedia

Arama sonuçları

21 Mart 2016 Pazartesi

İyi ki Doğduk Sevgili Blogcuğum

Sevgili blogcuğum,

Sen yolun neresindesin henüz bilemiyorum ama ben yolu yarıladım. Evet, bugün benim doğum günüm. Biliyorsun ki; seninle dertleşmeye, içimde biriktirdiğim kelimeleri sana dökmeye tam 3 sene önce bugün başlamıştım ve bugün bir bakıma senin de doğum günün sayılır. Bu yüzden sana uğramadan edemedim.

Biliyorum, benim maymun iştahım yüzünden binlerce takipçisi olan havalı bir blog olmak yerine böyle ne idüğü belirsiz biraz saçma  bir blog oldun maalesef. Bunun için senden özür dilerim.

Belki hayal ettiğin gibi bir amacı olan, kişilikli bir blog gibi görünemedin benim yüzümden. Kendini kimi zaman gezi blogu, kimi zaman kitap blogu, kimi zaman genel kültür blogu hatta kimi zaman ingilizce öğretmeni bile zannettin. Ama bu zaman zarfında, seninle birlikte çok güzel vakitler geçirdik be blogcuğum değil mi? Şimdi de "sevgili blogcuğum" diye seslendiğim günlük muamelesi görüyorsun farkındaysan. Senin de benden çekecek çilen varmış işte. Canım benim ya, gıkını da çıkarmıyorsun hiç. :)

Ama tüm bunların yanında, çok güzel takipçilerin de oldu bunu da belirtmeden geçemeyiz. Tamam o havalı bloglardaki kadar sayıları çok olmasa da hepsi çok tatlı ve hatırlılar. Bak bu postu yayınlayınca hemen nasıl koşup gelip doğum günümüzü kutlayacaklar göreceksin. :)

Her şey bir yana, sen benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsun değil mi blogcuğum? Canım benim. İyi ki varsın. Birlikte nice güzel yıllarımız olsun ve hep güzel, mutlu, huzurlu ve yüzleri güldüren cümleler karalayalım olur mu? (Gerçi son günlerde yaşananları göz önünde bulundurursak bu çok ütopik bir dilek olur bizim için ama olsun umudumuzu asla kaybetmeyelim yine de biz)

Ben bugün bu cümleyi çok duyuyorum ve mutlu oluyorum, sen de mutlu ol istiyorum bu yüzden sen de "iyi ki doğdun blogcuğum!"




41 yorum:

  1. Havalı bir blog olup n'apacaksın zaten blogcuğu, sen böyle saçma sapan da olsan iyisin ya; bizbize, samimi :) yinegunlerdenbirgun yeni yılını kutlar, mutlu yıllar diler. Berkay'ın da selamı var :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de çok teşekkür ederiz yinegunlerdenbirgun'e. Berkay'a da selamlar :P

      Sil
    2. Bu arada Berkay, Makbule hanım'la soyadlarınız tesadüf mü? şimdi farkettim :)

      Sil
    3. Valla sülale geniş, belki de değildir :P

      Sil
  2. Uzun zamandır uğrayamadığım bu güzel bloğa bugün mutlaka uğramak lazim. Yıllar mutlu, güzel, huzurlu günlerle gelsin. Her şey eskisinden daha güzel olsun.
    İyi ki doğdunuz sevgili Dilek Eren ve BLOĞU...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Makbule hanım bu güzel dilekleriniz için.

      Sil
  3. Mutlu yillar ikinize de. Bence blog da doğduğu için çok mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyledir anne güncesi :) teşekkür ederim...

      Sil
  4. İyi ki doğdunuz:)) İyi ki tematik olmadın(ız) da için(iz)den geleni yazdın(ız) Böyle çok güzelsiniz. Öpüldünüz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikolattem sen de çok güzelsin. biz de seni öpüyoruz :)

      Sil
  5. İyi ki doğdunuz uzun uzun yayın hayatı diliyorum size.....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Sertaç Cihan.

      Sil
  6. Nice nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep birlikte inşallah İstanbul Hanımefendisi...

      Sil
  7. Teşekkürler güzel yazınız için...Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel yazmışsınız bayıldm :) İyki doğmuş blogcugunuz umarım bende blogumla sizin gibi güzel anlar yaşarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinden hiç bırakmazsan ve zaman ayırırsan ona, yaşarsın elbette İnci Misali

      Sil
  9. İyi ki doğdunuz, yayın hayatınızda başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. İyi ki doğdun ve iyi ki vrsın blogcuk:))
    Hep olmaya da devam et e mi? Seni okumaktan büyük keyif aldığımı, uzun zaman giremediğimde bu blog alemine, dolanırken en baş sıralarda geldiğini de sakın unutma e mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı seduş senin gibi güzel insanlar tarafından okunduğumu bilmek bu blogcukla aramızdaki bağı daha da güçlendiriyor. Devam edeceğiz elbette hep birlikte...

      Sil
  11. Ben de koştum geldim bu gayet güzel bloğun ve onun tatlı sahibesinin doğum gününü kutlamaya..:)iyi ki doğmuşlar her ikisi de.. iyi ki varlar.::) İyi ki tanışmışız..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ettin, hoşgeldin Nahide. çok teşekkür ederim canım. :)

      Sil
  12. ve bloguyla bütünleşmiş müthiş bir blogger :) nice mutlu senelere. erken kutladım şimdi geç kaldım ben ara ara gelir gene kutlarım :)) yazıların çok keyifli. kategorize edilmemesi daha da samimi yapıyor blogu bence :) sevgiler -derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet derya sen kutlamıştın, teşekkür ederim canım. tabi,aklına geldikçe gel kutla sen yine. ben buradayım, beklerim :)

      Sil
  13. Blogun iyi ki doğmuş, biz de seni iyi ki takip etmişiz :-) Daha uzun yıllar seni okuyabilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iyi ki sizleri tanımışım, uzuuuun yıllar yazabilelim ve birbirimizi okuyabilelim inşallah Şuleciğim...

      Sil
  14. Birbirinizden ayrılmadan, çook uzun yıllar görürsünüz inşallah:)

    YanıtlaSil
  15. Aslında blog sayfamızı hiç ihmal etmemeliyiz. Terapi olduğumuz ve rahatladığımız yegane yer burasıdır diyebiliriz. Bir umut ışığı yanar içimizde; haznesinde inanç, fitilinde umut... Yanar da yanar, dibine ışık tutmasa da etrafını aydınlatır. Hergün güneş doğuyor ya, yeniden inancımızla, umudumuzla güncelleniyoruz. Bence her gün doğum günün olsun senin.

    Pardon; bu arada buraya düşüsüm sanki büyük bir şans. Yazı üslubun, ufkun ve biraz da mizahi tavrın sanki onlar çekti beni buraya. Kesinlikle burası huzurlu bir yer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözler için çok teşekkür ederim Profösör :)

      Sil
  16. Ben yeni gördüm :(( nice nice yıllara ;)) sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, hep birlikte inşallah...

      Sil
  17. sevgili blogcuğunuzun doğum gününü kutlarım :)

    YanıtlaSil