Wikipedia

Arama sonuçları

30 Aralık 2017 Cumartesi

Hoşgeldin 2018


En son yeni yıl yazısını 2016'ya girerken yazmışım. Ama değişiklik olsun diye 2015'e ithafen yazmayı tercih etmişim. Güzel bir yıldı benim için çünkü, bol gezmeli, sağlıklı ve mutlu bir yıldı. Annemin dizlerinin dibindeydim. Gökhan'la yeni tanışmıştık bir de. Annemi kaybedeceğim içime doğmuş gibi 2015 hiç bitmesin istemişim sanki. Tuhaf...

Bu yıl 2018 i güzel karşılamak istedim. Yılbaşı ağacı bile aldım. Noel baba şapkası, süsler falan. Evi de bir güzel temizledim. Kısmetse hiç sevmememe rağmen kabak tatlısı bile yapacağım yarın bereket olsun diye. Annem gibi...

Sevim Damla'nın ilk yılbaşısı olacak bu yıl, Allah kısmet ederse onunla her sene böyle güzel karşılamak istiyorum yeni yılı. Böyle hatırlasın hep.

2017'yi de güzel uğurlamış oluruz diye düşündüm hem de. 2017 bana yaşama sevincimi yani kızımı verdi çünkü ona minnettarım. Hamişlik ve doğum anılarımı barındırıyor, hep hatırlayacağım kendisini :)

Sanırım bu yazı, yılın son postu olacak ve 24'te kalmış olacağım. 2018'de hepimize sağlık, mutluluk, şans, huzur, para, iyilik, güzellik gibi dileklerimin yanında bloguma da bol postlu bir yıl diliyorum ayrıca :)

Neyse efendim, uzun lafı kısası; herkese en az kızımın gülücükleri kadar güzel bir yıl diliyorum :)

16 yorum:

  1. Merhaba şirin bebe, bakma öyle alınıyorum.
    Nice mutlu ve umutlu yıllar dilerim sizlere ve herkese. :)

    YanıtlaSil
  2. yeni yılda daha mutlu olmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. iyi seneler canım. Küçük noel babayı öp benim için :-)

    YanıtlaSil
  4. ay duygulandırdın yaaaaa damlanın annesiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah Sevim Damla'ya.. Hep gülsün yüzü inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nahide'ciğim, hepimizi gülsün yüzü inşallah.

      Sil
  6. Maşallah maşallah bu ne güzellik :))
    Yeni yıl hepimiz için güzellikler,kimin yüreğinden ne geçiyorsa onu nasip etsin inşallah.
    Sevgiler canım benim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnci'ciğim, bebişle öpüyoruz sizi :)

      Sil
  7. Oyyyy oy bu ne güzellik. Maşallah, Rabbim nazarlardan saklasın.
    Dilek hanım, Damla aynı size benziyor, gözler, ağız, güleryüz......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, :) güler yüzünü ve ağzını bilemem de ama kaş göz babaya benziyor galiba. :)

      Sil