Wikipedia

Arama sonuçları

4 Aralık 2017 Pazartesi

Aile Arasında

Aile Arasında; Gülse Birsel'in elinden çıkan, Engin Günaydın ve Demet Evgar'ın oyunculuk anlamında döktürdüğü, pek çok sahnesinin salonda gülmeyen insan bırakmadığı sıcacık bir aile komedisi.

Vizyona girer girmez Damla'yı teyzeme bırakıp koşa koşa izlemeye gittik. Gülse Birsel'in kaleminden  çıktıysa muhakkak güzeldir diye düşünmüştüm ki gerçekten de öyleydi.

Güldüğüm, beni benden alan pek çok sahnesi var; "Adana'daki ayran", "evli-mutlu-çocuklu" ve "kız isteme" sahneleri aklıma ilk gelen hatta aklımdan hiç çıkmayan sahnelerdi ( düşünüp düşünüp gülüyorum da o sahneleri :) ) Hani Kemal Sunal'ın ezberlediğimiz sahneleri vardır ya, işte onlar gibi olacak cinsten sahnelerdi. Tabi, şu an aklıma gelmeyen sahneler de vardır elbette çok güldüğüm ama bir daha izlemem gerek hepsini ezberlemek için.  Vaktim olsaydı bir daha giderdim inanın.

Filmde ayrıca çok orijinal tipler de vardı ki gülmek için sadece onlara bakmak da yetiyordu. Örneğin Gülümser, örneğin Leyla... :)

Film "aile olmak için kan bağı olmaya gerek yok" gibi bir mesaj da veriyor ama bırakın mesajı falan, hayatın sıkıcılığından kısa bir süreliğine uzaklaşıp sadece gülmek ve mutlu olmak için gidin derim ben. İnanın çok iyi geliyor.




8 yorum:

  1. Fragmanında Adana'yı görünce ilgimi çekmişti. Yazan Gülse Birsel olunca ve oyuncu kadrosunu görünce izlemek şart dedim. Senin yorumundan sonra da vizyondayken izlemeliyim dedim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana görüntüleri çok güzel evet. İzlersin izlersin.

      Sil
  2. Ben de izledim çok keyifli bir film olmuş. Birden fazla kez seyredilebilir:)

    YanıtlaSil
  3. heey sevindim iyi film olduğuna izliycem tabii :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de izlemek ve gülebilmek istiyorum.....

    YanıtlaSil