Wikipedia

Arama sonuçları

2 Haziran 2015 Salı

Ağğççç bi Koka Kola Koka Kola İçççç

Eminim herkesin fotoğraf albümünde kendisini beğenmediği fotoğraflar vardır. Özellikle 80'li ve 90'lı yıllarda erişkin bir bireyseniz, muhakkak vardır böyle fotoğraflar. Ne bakmaya ne de atmaya kıyamazsınız :)

Zaten aman sakın atmayın onları. Onlara bakıp bakıp gülmüyor musunuz ki? Ben çok gülüyorum. Kabarık kabarık saçlarıma, bugün Nurella'nın karşısına geçsem bütün kuşlarını öldürebilecek potansiyele sahip kıyafetlerime bakıp çok ama çok gülüyorum hem de. Burada sizinle de paylaşırdım ama ne gereği var değil mi, elimde bomba gibi şu fotoğraf varken :)



Ay ben fotoyu ekşi sözlükte gördüm ve sabahtan beri açıp açıp, bakıp gülüyorum. :) Çok tatlılar ya değil mi? :)

Siz en çok Mahsun'un ceketine mi, Özcan'ın fularına mı yoksa Hülya'nın döpiyesine mi güldünüz bilmiyorum ama, ben Özcan'ın fularına takıldım kaldım. Bir de dilime "Ağğğç bi koka kola, koka kola içççç!" melodisi takılmasın mı! :))) O plajdaki Özcan nireeee, şu yukarıdaki fularlı Özcan nireeee? Ben Sıla'nın yerinde olsam o kolayı açmadan önce bir kez daha düşünürdüm :)

32 yorum:

  1. Ben de film izliyodum şimdi https://www.youtube.com/watch?v=m3rpaezMnqc Anlaşılan bi ben değilmişim uyumayan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok uyumuyoduk biz de kola ister misin haha haha

      Sil
    2. Böcük varmış içmiyom ben :D

      Sil
    3. Çay verelim sana o zaman :) Güzel miydi muhabbet kuşu :)

      Sil
  2. Ben mahsunun fotoğraf çekimi için mahallenin paralı abisinden ödünç aldığı ceketteyim ahahahaha. Belki kendisinindir ama üzerinde daha fazla emanet duramazdı sanırım bir ceket ahahahaha

    YanıtlaSil
  3. fotoğraf gerçekten de bomba..:) Ama olsun ya..80 ler 90 lar giyimiyle kuşamıyla da tatlı hatıralar bıraktı...:) Bakalım ilerde 2000 li yıllar için neler söylenecek...Ama yine de 80-90 lar gibi kendine has bir tavrı yok sanırım 2000 lerin..
    Fotoğrafa gelince ben Hülya'nın duruşu, Demet'in gülüşü ve Nalan'ın masum duruşuna takıldım.. Mahsun'un bıyıkları ve ceketleri zaten döneme damga vurmuştu..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum nahide. 2000 lerin kendine has bir tavrı yok. Evet hepsi çok masum duruyor :)

      Sil
  4. Demet Akalın bayaa esmermiş yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Yeliz, yüzü gözü seçilmiyor ilk başta onu ben ebru gündeş sanmıştım :)

      Sil
  5. reklamı gayet beğendim ben foto da çok komik ama o zamanlar için çok tarzmış herhalde :-)))

    YanıtlaSil
  6. Bizlerin fotoları da bu denli komik mi ki diye düşündüm bir an.
    1 numaram mahsunun ceketi, 2 numara özcanın füları, 3 hülyanın kıyafeti müthiş en ufak bi dekoltesi yok içindeki bluzda, 4 numara demetin güvensiz pısırık oturuşu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklu hayat, muhteşem 4'lünü sıralamışsın sen :)

      Sil
  7. Vatkalar çıkmış en azından :) Hülya Avşar Show'dan falan mı bu foto, Gülben Ergen'e nispet olabilir, o dönem epey çekişiyorlardı :)

    YanıtlaSil
  8. Bilmiyorum ki Berkay nerden? Arkadaki show tv'nin logosuna benziyo ama, yılbaşı programı da olabilir tanyeli var çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden Show'un amblemi öyle değildi ama :)

      Sil
    2. Ay bilmiyorum Berkay, zaten yerde çömelmiş iki beyazlıyı da çıkaramadık, kafamda deli sorular :)

      Sil
  9. Sol alttaki Melis Sökmen mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok değil. Kim olduğunu ben de çıkaramadım onun ama Melis Sökmen kısa saçlıydı. Ben bi de sağ alttaki adamı da bilemedim :)

      Sil
    2. Tavernacılardan birine benziyor :)

      Sil
  10. Saçları dolma yapmadığımız zaman yadırganıyorduk. Lisedeydim o zaman.
    Fotoğrafa gelince Mahsun evlere şenlik, benim için şimdi de öyle:))
    Özcan Deniz'de ciddi ilerleme var ve yeniliyor kendini. Reklamı da çok iyi buldum. Hülya yine güzel ama o takımın altına o pabucu o zaman da giymezdim sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün Sarısı, evet dolmayı hatırladım ben de :) metroseksüel Özcan hehe :)

      Sil
  11. Ben Hülya Avşar'ın sahneye çıkan birisinin giyme ihtimali sıfır olan aşırı ciddi bir kıyafetle, fotoğrafın tam ortasında zamanına göre görkemli bir koltukta kasarak oturmasına takıldım. Ve de o yıllarda çok ünlü bir sanatçı olan rahmetli Kamil Sönmez'in arkada durmasına, diğerlerinin ise ūrkek ve memnuniyetsiz beden diline....
    Demet Akalın içlerinde en havalısı......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalcinin arkadaşı, ne güzel analiz yapmışsın, gerçekten Hülya tahtına kurulmuş, yanındakiler de yere çömelmiş öyle, garip olmuş :) Demet havalı tabi, o sıralar ibo'ylaydı herhalde :)

      Sil
  12. Ahaha ne komi su 80 ler 90 lar. Hulya avsar cok erkeksi durmus. Ozcan ve mahsuna koptum :D
    Yerde oturan beyazlilar kim ki *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çıkaramadık :) sen söyleyince dikkatimi çekti ikisi de beyaz giymiş, ikili miydi bunlar acaba? Emel Erdal vardı ama onlara da benzemiyorlar ki :)

      Sil
  13. Özcan Deniz'i görünce bir kikireme geldi üstüme.:D :D

    YanıtlaSil