Wikipedia

Arama sonuçları

23 Mart 2017 Perşembe

"Annem Gitti Mitokondrisi Bende Kaldı"

Az önce Ayşe Arman'ın köşesinde bir yazı okudum. Annesini kaybetmişlere iyi gelir diye düşünüyorum. (okuyunca ben kendimi biraz iyi hissettim).

Okumaya üşenenlere özet geçmek gerekirse Amerika'da yaşayan genetikçi Hande Özdinler Ağustos ayında, herekesebilimteknoloji.com sitesinde bir yazı paylaşmış ve o yazıda hayat enerjilerimizin annelerimizden geçtiğinden bahsediyor. O da annesini yeni kaybetmiş. "Anneler vefat edebilir ama anneler ölmez. Annem gitti mitokondrisi bende kaldı" diyor.

Hande Özdinleri'in yaptığı bu bilimsel açıklamaları okumak ruhsal açıdan bana çok iyi geldi. Annemi tüm hücrelerimde hissettim ve burada da paylaşmak istedim. Orijinal yazıyı okumak isteyenler  buraya  tıklayabilirler. 

19 yorum:

  1. Yazıyı okudum, çok beğendim. Annelerin yeri doldurulamaz ama onların içimizde yaşadığını bilmek güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
  2. Orijinal yaziyi da okudum gerçekten çok güzel, bilim yalan soylemez ben de annemden almışım demekki enerjimi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze makkay, herkes gibi sen de almışsın.

      Sil
  3. Duygunun ve bilimin birleşimi. :)

    YanıtlaSil
  4. Benim valide beni gömer valla.Masallahı var

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ;)
    Ben de okumuştum yazıyı.Başlığı okuyunca dikkatimi çekti de geldim;) Kesinlikle çok daha iyi hissediyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aytül Örcün, ben de bu yüzden burada paylaştım, aklıma geldikçe açıp açıp okuyacağım. ben de iyi hissettim.

      Sil
  6. Ya çok zor.İnsanin tutunacak dali gibi olur annesi.Yapisiklar gibiyiz annem babam ablalarimla.Çok sükür yanımdalar.Allah sana sabır versn.Senin ilk yazilarni okudugumda cok etkilenmistim.Ama artik bu sekilde düsün ve mutlu olmaya calis.Bebeğin icin en azindn.Sevgilerimle .💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin Prensesi, Allah hepsine uzun ömürler versin.
      ben de öyle yapmaya çalışıyorum zaten. hayat... devam ediyor.

      Sil
  7. Ne desem boş biliyorum ama yanında olduğumuzu bil olur mu ?

    YanıtlaSil
  8. Hayatta yıkıldım dediğin zaman ya da anneden uzak çaresizlik hissettiğinde anne enerjisi bizi ayağa kaldırıyor.Güzel yazı, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Ben de 2007 8 ocakta kaybettim annemi...halbuki 7 gün önce yeni yılını kutlamıştım yoğun bakım odasında, seneye evde kutlayacağız demiştim ama olmadı:( tüm annesini kaybedenlere Allah sabırlar versin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok çok büyük acı. Doldurulamaz bir boşluk. Allah başka acı göstermesin bize ve mekanları cennet olsun annelerimizin. Hep bizimleler zaten.

      Sil