Wikipedia

Arama sonuçları

21 Mart 2017 Salı

Her Şeye Rağmen


Bu sene biraz -hatta çok fazla- eksiğim... Annesizim, öksüzüm, garibim...  Ama içimde beni hayata sımsıkı sarmalamaya çalışan minik bir varlığı hissediyorum ve yolun kalanını yürürken bana minik adımlarıyla eşlik edecek bu varlık inadına yaşama sevinci veriyor.

Ve tabi ki Gökhan... O olmasa ne yapardım bilmiyorum?

Annemin gidişinden 4 ay sonra iyi ki doğmuşum diyebiliyorsam, bunu eşime ve içimdeki minik mucizeye borçluyum.

Hayat; sana rağmen, bu sene de iyi ki doğmuşum!


12 yorum:

  1. Doğumgününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ah Dilek'cim... yeni yaşın kutlu olsun. Ve iyi ki içinde bir fındık kurud var ve seni hayata bağlıyor...
    Rabbim bizlere sabır versin.
    Hep kendime dediğim şeylerin bazılarını inan sana da yazıyorum çünkü gerçekten de aynı acıyı çok yakın zamanda yaşadık.
    Ve hayat onların annelerimizin bize öğrettiklerini bizde yavrularımıza aşılayarak ve öğreterek yaşatıcaz. Bol bol anlatıcaz...
    Öpüyorum seniiiii ve tekrar nice senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah'cığım, çok teşekkür ederim, ben de seni çok öperim.

      Sil
  3. İyi ki doğdun Dilek :-) Mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  4. Bence de iyi ki doğmuşsun.. Minişinle birlikte gelecek doğum günlerin daha da anlamlı olacak..
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  5. Dilekcim merhaba,
    Sana söymemiştim hatırlıyormusun bende annesizliğimi anne olarak bir nebzede olsun yatıştırdım. En azından içimdeki yangını söndürdü anne olmak diye.Ne kadar şanslısın ki eşin yaralarını sarıp sarmalıyor ve içindeki minik yavrun da yaralarına merhem olacak.Bu yılki doğum gününü eksiklen bir melekle kutladın seneye inşallah yine bir melek olacak doğum gününde;)
    Nice mutlu yaşlara ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hatırlıyorum. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Hep birlikte inşallah :)

      Sil
  6. Hem mutlu yillar hem de gözünüz aydin 😊

    YanıtlaSil