Wikipedia

Arama sonuçları

26 Kasım 2022 Cumartesi

Annem'e...

   


     Mis kokulu, güzel gülüşlü, pamuk kalpli annem... Böyle güldüğün fotoğraflarda o kadar ölümsüz duruyorsun ki; sanki karşımdasın ve "bi kahve yap da içelim kız" demişsin gibi.

    Sana dair kelimeler, hem boğazımda hem de kalemimde düğümleniveriyor canım annem. Tam altı yıldır içimdeki sessiz hıçkırıklarda kayboluyorum böyle işte. 

    Anlatacak ne çok şey var oysa; Damla var her şeyden önemlisi, Sevim Damla... Görebilseydin, ömrüne ömür bile katabilirdi biliyor musun? 

    Acaba diyorum, kim bilir, belki de sen bizi yukarıdan bir yerlerden..?

    Bilemiyorum, öyle de olsa ne farkeder, bu sana olan özlemimi değiştirmez ki, gittiğinden beri boğazıma yapışan düğümü çözemez ki... 

    Susuyorum, her zamanki gibi...hep susuyorum ve sadece seni sessizce özlüyorum, hem de çok...


(annemsiz 6.yıl)




8 yorum:

  1. Gözlerim yaşla doldu, hiç bir zaman dinmeyecek bir acı olsa gerek. Benim iki teyzem vefat etti. onları bile aklım hala almıyor, çok özlüyorum ki kuzenlerimin annesi tabi. çok çok acılılar, üzüntü bitmiyor. biri vefat edeli 5 sene biri de 7 ay oldu. Allah sabır versin en yakınlarına, Vefat eden yakınlarımıza da rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Bir evladın en büyük destekçisi ve sahibi olan annesini kaybetmesi çok acı bir hadise. Annenize Allah'tan rahmet, siz de sabr-ı cemil dilerim. Paylaştıklarınızda çok haklısınız. Ama sabretmekten ve rahmetli annenizi hep iyi ve güzel olan birlikteliklerinizle yadetmekten başka bir şey gelmez elinizden.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, hayat devam ediyor ve bizi sevenler için ayakta durmamız gerekiyor. Teşekkür ederim

      Sil
  3. Ben de yorum yazmıştım ama nereye gitti bilemedim....
    Canım benimmm o dönemi neredeyse beraber yaşadık...... O yüzden yazdığın her kelime içime isliyir, o kadar iyi anlıyorum ki..... Ve bende inanıyorum ki annelerimiz bizi izliyor ve aferin kızlar diyorlar 🙏🏻 nur icinde uyusun annelerimiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım, inşallah öyledir. amin...

      Sil