Wikipedia

Arama sonuçları

14 Eylül 2022 Çarşamba

Pamukkale

 


    Bir hayli  oldu gezilerimi burada paylaşmayalı. Şu an birden aklıma geldi ve hazır fırsat da bulmuşum, kaçırmadan buraya aktarmak istedim hızlıca.

    Bu sene, çekirdek aile olarak yaptığımız Antalya tatilimizin dönüşünde, bir gece Denizli'de konaklayarak "Salda"  ve "Pamukkale"yi de görmek istedik. 

    Damla'nın en az o travertenler kadar pamuk olan elleri avuçlarımda, "allahım buraya daha önce niye gelmemişim?" sorusu kafamda ve ağzım mütemadiyen kulaklarımda dolaştım bu doğa harikası yeri.  

Unesco'nun dünya mirasları listesindeki bu muhteşem yere gelmek için onu önce bir karnabahara benzeterek beni çok güldüren kızımı beklemekle çok da iyi yapmışım aslında. 
"Anneaaa, sanki biz pengueniz di mi anneaaaaa!" nidaları hâlâ kulaklarımda yankılanıyor bu fotolara baktıkça :)


                                "Söylesene anne, hangimiz daha pamuk?"


12 Ağustos 2022


10 yorum:

  1. Merhabalar.
    Kızınız Damla'da pek şeker ve güzelmiş. Cenab-ı Hakk zihnini ve bahtını açık etsin ve sizlere bağışlasın. Keyifli ve güzel bir Pamukkale gazisi izlenimi okudum. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz ve yorumunuz çok teşekkür ederim Recep bey. Selamlar...

      Sil
  2. Çocukların bu lafları yok mu :) Sınıfta neler yaşıyorum bir bilseniz. Gülmecenin en saf hali. Pamukkale çok görmek istediğim ve hala gitmediğimiz bir yer. inşallah bir gün o da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum hele kendi aralarında saçma saçma konuşmaları o kadar tatlı o kadar masum ki… Pamukkale senin objektifinden eminim daha da muhteşem olacak.

      Sil
  3. cici aile :) tabisi damla daha pamuk :)

    YanıtlaSil
  4. Damla büyümüş maşallah. Pamukkale'yi görmedim ama çok merak ediyorum. Seneye Antalya'ya gitme planımız var. Belki orayı da görürüz diye ümit ediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım uğrarsınız Şule, beğeneceğinize ve iyi ki uğramışız diyeceğinize eminim :)

      Sil
  5. Pamukkale hakkinda çok güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil