Wikipedia

Arama sonuçları

17 Mart 2016 Perşembe

Sevgili Blogcuğum

Ah be blogcuğum ben şimdi sana ne yazsam? Hangi günlük, olağan şeylerden bahsetsem de buraya geldiğim için buna memnun olsak ikimiz de? Ya da artık herkese olağan gelmeye başlayan hangi olağanüstü olaylardan bahsetsem sana da seninle önce şöyle bir güzel ağlaşsak ve ardından da itaatkâr bir şekilde "kader işte, s... et!" diyip tüm olanları bir güzel kabullensek.

Bak bahar da geliyor (biliyorum biraz nazlanıyor ama gelecek merak etme) çiçekler açacak, kuşlar cıvıldayacak ve biz itaatkâr insancıklar gezip tozmalara ve bizlere bahşedildiği kadar (!) hayatlarımızı yaşamaya devam edeceğiz ancak içimizde biraz daha fazla korkuyla yapacağız artık bunları. Ama endişelenme sen, elbette alışacağız bu korkuyla yaşamaya da biz. Nelere nelere alışmadık ki zaten, değil mi?

Yazmaya aşık, yazmadan duramayan ben, ne yazacağımı bilemiyorum şu anda, görüyorsun zırvalayıp duruyorum işte. Aslında ben sadece sana selam vermek istemiştim, "iyiyim ben" demek istemiştim hepsi bu. İçini sıkmak istemedim. Ne olur çok soru sorma bana, kızma da ne zamandır uğramıyorum diye. Taslaklarda yolumu gözleyen bir sürü yazıcıklar var ama fırsat bulamıyorum bu ara pek, dünya gailesi işte.

Yine de merak etme, ben daha sık gelmeye çalışacağım ama ne olursa olsun sen hep burada dur ve uslu uslu beni bekle olur mu?





18 yorum:

  1. Bu aralar kimselerin yazı yazacak takati yok, yaşananlar malum. İnşallah daha güzel günlerimiz olacak.

    YanıtlaSil
  2. Evet bu aralar hepimizde böyle bir ruh hali var. Benim de elim hep blogumda ama hiçbir şey yayınlamıyorum. Belki de sen en güzelini yaptın. Bi selam çaktın :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Umut etmeyi hiçbir zaman bırakmamalıyız. Umut etmeye, yazmaya, mevsimleri yaşamaya devam!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atakan Akıncı, bizi bi bıraksalar inadına devam edeceğiz zaten ama işte, ne diyelim? kader (!)... :)

      Sil
  4. Selam, aynen ben de şimdi bloguma yazdım, yazacak halimiz kalmadı.. Allah hepimizi korusun sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Umut, korkudan güçlü tek duygudur.
    Umut dolu günlere diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru Emre, umut korkularla baş etmemizi sağlayan tek duygu. Kaybetmeyelim...

      Sil
  6. Doğru söylüyorsun nelere alışmadık ki biz buna da alışırız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf, kurtulmadık bi türlü bu kötü alışkanlıklardan :)

      Sil
  7. Hayır alışmayacağız. Ama ne korkacağım, en fazla ölürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesele ölmek değil zaten, her türlü ölüp gideceğiz... ama masum insanların ölmelerini izlemek asıl içimizi acıtan bu. demiş ya adam; gerçekten bunun utancını örtecek hiçbir bayrak yok.

      Sil
  8. Ben de yazmaya oturdum defalarca, elim gitmedi resmen. Kafalarımız o kadar karışık, içimiz öyle daralmış durumda ki... Bahar ve barış gelsin bir an önce yurdumuza, huzur serpsin hepimizin üzerine.
    Özge

    YanıtlaSil
  9. Ah canım ya haklısın moral kalmıyor ama bu yılgınlık bu moralsizlik de bir ölüm. Toparlanmak zorundayız.(Saçma sapan kalleşçe öldürmeler.Bu oyunlar bitmez bu dünya üzerinde:( Huzur gelsin hayatımız inşallah en kısa sürede

    YanıtlaSil
  10. Hepimiz bir şok hali içindeyiz, üzgün, mutsuz ve endişeli.....
    Sıradan ve güzel bir şey yapmaya utanıyoruz, yazı yazabilmek dahil.....

    YanıtlaSil