Wikipedia

Arama sonuçları

14 Mayıs 2015 Perşembe

Bloggerlar Şiir Okuyor

Blogumu açalı 2,5 sene oldu ama ancak 1 senedir buradaki arkadaşlığın, dostluğun farkına vararak aktif bir şekilde paylaşımlar yapıyorum.

İlk başlarda, arada bir uğradığım ve günlük muamelesi yaptığım bu blog, daha sonraları başka blogları inceleyerek ve onlarla yorumlaşarak renklenmeye başladı.

Böyle olunca da bu renkli alem çok hoşuma gitti, zamanla sadece bloguma yöneldim ve diğer sosyal hesaplarıma girmez oldum -ki buna gerek de duymadım- çünkü burada bana benzeyen, kendimi yakın hissettiğim çok insan vardı. Okudukları kitapları, izledikleri filmleri ya da hayatlarında onları mutlu eden ne varsa bloglarında paylaşıyorlardı. Çoğunun gerçek ismini bile bilmiyordum ve esas ilginç olan da ismlerini, yüzlerini, yaşlarını bilmediğim bu insanların kalplerini görebiliyor olmamdı ve onları tanıyıp sevmem için bu yetiyordu.

Bu güzel arkadaşlarımdan, yeni açılmış her bloga her zaman en büyük desteği veren super blogger deeptone , geçtiğimiz aylarda 2.kitabı olan Derin Mavi 'yi çıkardı. İçinde güzel yüreğinden dökülen şiirler ve öyküler var.

Yine güzel arkadaşlarımızdan, yaptığı paylaşımlar bir yana yaptığı kısacık yorumlarla bile insanı neşelendiren eğlenceli Kreatif Başkan da Deeptone arkadaşımıza jest yapmak istemiş ve içinde benim de olduğum 5 bloggerdan (Helen , Aslı Seymen , Özgül , Yusra ve benden ) DeepTone'un kitabında yer alan şiirlerden birer tane okumamızı ve ona göndermemizi istedi. Biz de seve seve gerçekleştirdik bunu.

Bizim yaptığımız sadece şiiri okumak ve ses kayıtlarımızı Kreatif'e göndermekti. Geri kalan herşey Kreatif'in hünerli ellerinden çıktı ve kendisinin ne kadar kreatif bir kişilik olduğunu bir kez daha kanıtladı bize.

Buradan Deeptone'a, Kreatif'e, bu videoda adı geçen bütün arkadaşlarıma ve birbirimizle düşüncelerimizi, kalbimizi paylaştığımız tüm blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. İçinde olduğum bu blog alemini çok seviyorum. İyi ki varsınız...

Blog Kardeşliği'ne...




24 yorum:

  1. Çok beğendim.. Desteğinizi kutluyorum.. Çok ince bir düşünce bu... Şiirler çok iyi okunmuş... :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Dilekiiimm coook tatlisin yaa. Evet ne guzel bir ortam burasi. Diger platformlara gore daha icten daha samimi. Tekrar tesekkurler caniiiimmm♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm kreatifim asıl biz teşekkür ederiz sana.

      Sil
  3. harikasınız sahiden..
    ne güzel bir düşünce ve ne hoş bir anı bu böyle..
    yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sebuş, evet güzel bir anı oldu bize

      Sil
  4. Cok cok begendim! Siir dinlemek dinlendirici ve bir o kadar da duygulandirici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşeren Yaprak, evet bi de böyle bir proje olunca duygusallığımız katmerlendi :)

      Sil
  5. Yüreğinize o güzel sesinize sağlık.
    Daha önce gelip yazmak istedim aslında.Tanımadan böyle hoş,naif bir kaç insanla beraber böylesine güzel bir şeye sebep olmak ,mutluluk verici hem çok sevdiğimiz bir arkadaşımıza destek çıkmış olduk hem de güzel bir anımız oldu bu sebeple :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusra, canım senin de güzel sesine, güzel yüreğine sağlık. Ya, ne güzel oldu, hem de tanışmış olduk değil mi? :)

      Sil
  6. Sürekli dinlediğim bir şiir videosu oldu :)) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal Medya Kafe, desteğin için biz de sana teşekkür ederiz :)

      Sil
  7. Bloggerlık gerçekten süper bir şey... dostluk harika burada... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi,
      evet, dostuk burada harika dostum! :)

      Sil
  8. çok tatlı okumuş herkes yaaaaa hem şirin hem duygulu. ben de yayınlıcam hafta sonuuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      e çünkü senin şiirlerin hem şirin hem duygulu ondan öyle oldu :) bekliyoruz...

      Sil
  9. Cook duygulanarak dinledigim bir siir ve dostluk videosu oldu..Sesleriniz harika bir tat vermis.Yüreginize, sesinize saglik...

    YanıtlaSil
  10. sule m,
    biz de duygulanarak dinliyoruz. Desteklerinizle de görüyoruz ki dostluk göründüğünden de fazla...

    YanıtlaSil
  11. harika blogger dostluğu, içten olmanız sizi takip ettiriyor bize :) ben de blog yazarıyım 2.5 yıldır yazıyorum ilk başta İsveçe erasmus hikayelerimi anlatmak için açmıştım sonraları talep gelince yazmaya devam ediyorum ama daha yeni yeni dış bloggerlarla yorumlaşıyoruz :) Bende sayfama beklerim sizi :)

    http://arslanyusuf.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yusuf Aslan,
      Ne güzel, benim de seninki kadar erasmuslu olmasa da erasmuslu Jack hikayem var biliyor musun? :)) Senin hikayelerini merak ettim ama bakacağım. :)

      Sil