Wikipedia

Arama sonuçları

19 Şubat 2018 Pazartesi

Cebimdeki Yabancı



2016 yılında çekilmiş "Perfetti Sconosciuti" adlı filmin bir uyarlaması olan, yapımcılığını Ferzan Özpetek'in üstlendiği "Cebimdeki Yabancı" Serra Yılmaz'ın ilk defa yönetmenlik yaptığı filmmiş aynı zamanda.

Üçü çift yedi eski arkadaş muhteşem bir sofranın etrafında akşam yemeği için bir araya geliyorlar. Yemek sırasında açılan sohbette bir oyun oynamaya karar veriyorlar ve oyun gereği herkes telefonlarını masaya koyuyor. Tüm gece boyunca gelen aramaların hoparlörden cevaplanması ve her mesajın yüksek sesle okunması isteniyor. Zaman ilerledikçe, gelen çağrılar ve mesajlarla birlikte çiftler arasındaki sırlar bir bir ortaya çıkıyor ve doğal olarak da ilişkiler sarsıntıya uğruyor.

Filmin orjinalini seyretmedim, seyredenler kem küm ediyor ama ben seyretmediğim için bana göre değişik, güzel bir filmdi diyebilirim. Görüntüler (özellikle yemekler), fonda çalan müzikler, oyuncuların performansı da gayet iyiydi.

Günlük koşturmacalardan sonra dinlendiren  bir filmmiş gibi geldi bana. He unutmadan çıkınınız sağlam gidin filme, yemekleri görünce ne kadar tok olsa da insanın midesi kazınıyor, biz koca popcornu gömdük izlerken :)




17 yorum:

  1. ben de orjinalini seyrettikten sonra bu filme gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. yemekler güzeldi gerçekten o doğru :) ama filmden beklentim farklıydı benim sanki çok sevemedim de nefret de etmedim ortalama bir yerde kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim fazla bir beklentim yoktu belki ondan bana iyi geldi :)

      Sil
  3. Çok methettiler, bir bakmak lazım bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e bi bak o zaman Emre :) yorumunu da bekleriz

      Sil
  4. Ben bu filmin orijinalini izlemek istiyorum. Belki sonrasında bunu izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim imkanın varsa öyle yap bence de

      Sil
  5. Almanyaya daha gelmedi ama gelince izlemek istiyorum.
    Teşekkürler canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle canım sana da iyi gelir :) bebişten ayrılıp farklı bir şeyler yapmak, dinlendiriyor insanı :)

      Sil
  6. İnci'nin sayfasında yapmış olduğunuz yorum dikkatimi çekti ve sizi buldum :) Tesadüflere inanmayan biri olarak sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa ki blogger tesadüfleri sever :) bloguma hoş geldiniz o zaman

      Sil
  7. Biraz beklentim yüksekti o yüzden biraz beni üzdü. Ancak orta düzey izlenebilecek bir film gibi geldi bana. Tabiki kişisel görüşüm böyle. Çok sevenlerde vardır elbet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi dinlendiren bir filmdi, bebeğim olduğu için kendime çok fazla zaman ayıramıyorum, sinema için ayırmış olduğum bu zamanda bana iyi geldi film :)

      Sil