Wikipedia

Arama sonuçları

3 Şubat 2018 Cumartesi

Arif V 216



İçinde, absürtlük ve nostalji olan rengarenk bir film olmuş. Belki de ben çok bunladığım için son günlerde hangi filme tiyatroya gitsem hepsini de beğeniyorum ama çevremden de aynı tepkileri alınca gerçekten hoş bir film olduğunu söyleyebilirim size.

Cem Yılmaz herkesin bildiği, tanıdığı Arif karakteriyle şaşırtmamış ve yine çok başarılıydı, Ozan Güven de kezâ öyle ve ayrıca mimikleri dikkat çekecek kadar harikaydı bence. Seda Bakan çok ciciydi, Çağlar Çorumlu Zeki Müren taklidiyle efsaneydi... ve diğer oyuncular da çok iyiydi.

Konusu, senaryosu, ince esprileri itibariyle çok eğlendiren, güldüren, sıcacık ve rengarenk bir filmdi kısaca. He bir de o şarkılar, ah o şarkılar...

Ne yalan söyleyeyim Cem Yılmaz'ın diğer filmlerini pek beğenmemiştim, hepsini izledim ama hiçbirinde de çok ayılıp bayılmadım öyle. Giderken bu da öyledir dedim ve fazla da bir beklentim yoktu açıkcası, zaten sinemaya sadece  aktivite olsun diye gitmiştim, yeter ki kafam dağılsın istiyordum, çocuk filmine bile girmeye razıydım :)

Neyse, kısaca Cem Yılmaz'ın izlediğim diğer filmleri yüzünden fazla bir beklentim olmamasına rağmen ben  bu filmi çok beğendim. Belki kurguda bazı kopukluklar vardı ama senaryosu, espiriler ----(spoiler: Seden Gürel kostümü sahnesindeki ince espri meselâ)----------nostalji unsuru ve şarkılar beni fethetti. E içinde Tarkan bile var daha ne olsun :)

Filmi izleyeli bir hafta oldu, yorumumu ancak yazabiliyorum. Evet yerel bir film yani elin yabancısı hiç bir şey anlamaz bu filmden ve evet kurguda bazı kopukluklar da var ama şahsen ben tavsiye ederim, eğleneceksiniz en azından, gidin gidin :)


8 yorum:

  1. Bende izlemek istiyorum ama Almanyaya daha gelmedi :(
    Gerçi gelsede ufak Beyi fazla yalnız bırakamam :)
    Sevgiler canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir-iki saatlik kaçamak sana da iyi gelecektir, yok mu miniğe 2 saatliğine bakacak kimse? gelince eşinle gidin bence. değişiklik iyi oluyor arada :)

      Sil
  2. genelde kötü yorumlar okuyordum, bu iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç yorumlara bakmadan gittim Büşra'cığım ve izlenimim tamamen böyle. Aklındaysa git bence.

      Sil
  3. Ben de çok güldüm filmde. Tekrar izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şule'ciğim tekrar izlenebilir bir film olmuş.

      Sil
  4. Çağlar Çorumlu olacak o :) Ben de filmi beğendim, özellikle Farah Zeynep Abdullah, tam bir Ajda Pekkan olmuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güldüm :))))) e sonuçta şevket kendi karakteri değil mi güldür güldür'de? çoruhlu da şevket çoruh'tan gelmiş :) nasıl uydurmuşum :))) hala gülüyorum

      Sil