Wikipedia

Arama sonuçları

10 Mayıs 2015 Pazar

Anneler Günü



Çocukken anneler günü deyince bu resim canlanırdı kafamda. Hatta anneler günü ile ilgili resim ödevi verdiklerinde hep buna benzer bir resim çizerdim ben de. Bence anne sevgisini en yalın anlatan resim budur.

Yalın, içten, özel... Anne ve çocuk. Onlara şahit olarak da çiçek ve gülümseyen kalp. Ne kadar güzel anlatır annesinin anneler gününü kutlayan çocuğu.

Bugün anneler günü, evet çok özel bir gün. Ama bugün nedense televizyonlarda, sosyal medyada bangır bangır kutlanırken, her "anne" kelimesi geçtiğinde yüreği yananlar gelir aklıma biraz da... Yutkunurum. Bu sebeple bu resim gibi sade kutlanması gerektiğini düşünürüm.

Her zaman söylerim ki; şans diye bir şey varsa eğer o da koşulsuz sevilmektir. İnsana da bu sevgiyi sadece annesi verir...

Kutlamadan da geçilmez, anne baş tacıdır çünkü. Yer yüzündeki tüm annelerin ve evlatlarının yanında olamayan cennetteki tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.







5 yorum:

  1. Merhaba :) Bloğunuzu yeni keşfettim :) Bu arada yazılarınız harika ;) Bloğunuzu takibe aldım :) Benim bloğada beklerim :) Gelirseniz çoook memnun kalırım :)
    http://seviimlihbidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Son yıllarda her kutlama çokça abartılır oldu... Kutlamak gerekir elbette ama süsledikçe, şekilciliğe bağladıkça saf duyguların içi boşalıyor....
    Bu gün anne olamamış bir arkadaşımın yazısını okudum ve o kadar acı çektim ki..... Dünyanın binbir türlü türlü hali var... Biraz sade, biraz içten, sevgi dolu bir kulama, başbaşa bir kutlama yeter sanırım.... hediyelerin en güzeli de çiçek... ve bir öpücük...

    YanıtlaSil
  3. Bütün Anneler benim için çok değerlidir, Bütün Annelerin ellerinden öper bu özel günlerini kutlarım

    YanıtlaSil