Wikipedia

Arama sonuçları

23 Ağustos 2018 Perşembe

Bugün Bayram

Bugün 37 yaşımda, bir bayram sabahında tesadüfen rastlayıp dinlediğim bu şarkı beni hüngür hüngür ağlattı.

İçinde barındırdığı hüzünden mi, bugüne kadar bu şarkıyı anlamadan dinlemiş olduğum için mi bilmiyorum ama oturdum ve hüngür hüngür ağladım.

Her bayram sabahı annemi öperken neşeli bir şekilde nakaratını söylediğim bu şarkıyı bugün ilk defa söyleyemedim. Boğazım düğümlendi... Sadece hüngür hüngür dinledim.


"Sen gittin gideli
  İçimde öyle bir sızı var ki
  Yalnız sen anlarsın
  Sen şimdi uzakta
  Cennette meleklerle
  Bizi düşler ağlarsın

  Bugün bayram
  Erken kalkın çocuklar
  Giyelim en güzel giysileri
  Elimizde taze kır çiçekleri
  Üzmeyelim bugün annemizi

  Sen yaz geceleri
  Yıldızlar içinden ara sıra
  Bize göz kırparsın
  Sen soğuk günlerde
  Kalbimi ısıtan en sıcak anımsın

  Bugün bayram
  Erken kalkın çocuklar
  Giyelim en güzel giysileri
  Elimizde taze kır çiçekleri
  Üzmeyelim bugün annemizi

  Bugün bayram
  Çabuk olun çocuklar
  Annemiz bugün bizi bekler
  Bayramlarda hüzünlenir melekler
  Gönül alır bu güzel çiçekler"

(Herkese iyi bayramlar  ve sakın üzmeyin annenizi)


10 yorum:

  1. Thanks for sharing this so nf with us
    https://www.melodyjacob.com/2018/08/puma-suede-platform-trace-wns-in-beige.html?m=1

    YanıtlaSil
  2. Odaklanınca çok etkileyici, ben de bu şarkıyı bugüne kadar dinlerken çok odaklanmadığımı şimdi farkediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sadece nakarata odaklanınca şarkının anlamını tam olarak algılayamıyor insan.

      Sil
  3. Çocukluk anılarımı yeniden yaşadım. Paylaşımın için çok teşekür ederim

    YanıtlaSil
  4. off gözlerimi yaşarttın valla yaaa kıyamaam.

    YanıtlaSil
  5. hep eksik geçiyor, bi doluyor gözler, ardından elimin tersiyle silip gülümsüyorum, yine de teşekkürler dünya

    YanıtlaSil