Wikipedia

Arama sonuçları

12 Mart 2018 Pazartesi

Ailecek Şaşkınız


Geçen hafta izledik. Yazmaya fırsat bulamadım. Gerçi yazacak çok fazla bir şey de bulamadım filmde açıkçası. Film ismine yakışır bir şekilde "ailecek şaşkın" bıraktı bizi. Yani, umduğumuzu bulamadık pek.

İlk defa bir filmde bu kadar sıkıldığımı hatırlıyorum. Tv'de olsa çoktan zaplamıştım. Hani elim kumandayı aradı zaman zaman. Eğlenmeye, kafa dağıtmaya gitmiştim ama fazla gülemedim ben. Salonda da fazla gülen görmedim. Zaman zaman "evde kalıp Damla'yla oynasaydım daha çok eğlenirdim" dedim.

Ben ki en basit esprilere bile gülerim, zor değildir beni güldürmek ama olmamış işte. Fazla da yorum yapmaya gerek yok. Filmin belki de tek güzel yanı müziklerdi o kadar.




17 yorum:

  1. Aynen size katılıyorum. Filmde neyi amaçlamışlar anlam veremedim. Tek bir sahne de güldüm, o da kızın babasının kapının önünden zıplarken ki mario müziğinin çalmasıydı. 1 lira bile verilmeye değmeyecek bir filmdi. O kadar da Almanyalara gidip tanıttılar filmi. Filmden ne umdularsa artık.

    YanıtlaSil
  2. şu sakallı genç oyuncu sanmıyosam ahmet kural olması lazım,düğün dernektede oynamıştı,güzel bir performans sergilemişti..ailecek şaşkınız fragmanını izlediğim de düğün dernek filmine benzerlikler gördüm sanki..henüz tam izlemedim ama yine düğün dernek komedisine yakın bir komedi türü var..😀 bu arada ahmet kuralın bu hali,seren serengilin rahmetli babası ünlü oyuncu öztürk serengili aklıma getirdi..hık demiş burnundan düşmüş sanki..😀 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de Düğün Dernek gibidir umuduyla gitmiştik ama maalesef alakası yoktu. Evet film zaten Ahmet Kural oynasın diye yapılmış sanki, onun üstüne oynanmış hep... Hiç o gözle bakmamıştım ama evet benziyor galiba :)

      Sil
  3. üzdü. Kemal Sunal sonrası Türk komedilerini sevemiyorum :D ben de o yüzden izlemedim iyi bir tercih yapmışım gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap, ben öyle bir genelleme yapamayacağım, Kemal Sunal'ın yeri tartışılmaz ama iyi komediler de yapılıyor son zamanlarda, örneğin "Aile Arasında" çok başarılıydı bu sene.

      Sil
  4. Yorumların aksine ben çok keyif aldım filmden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyif aldıysan gerisi boş Sena, boşver yorumları :)

      Sil
  5. Filmi izlemedim ama izlemek istiyorum. Seviyorum bu ekibi. Selçuk Aydemir'in kalemini çok severim. İçimden bir ses benim eğleneceğimi söylüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah eğlenirsin Şuleciğim, olumlu ya da olumsuz yorumunu bildir lütfen, merak ettim :)

      Sil
  6. hımmm izlemeyim mademsi, gülerim diyodum ama güldürmüyo demekkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok gülemedim, istiyorsan git canım, gişelerine mani olmayayım :)

      Sil
  7. Filmi izlemedim ama şaşırmadım sıkıldığına Dilek'ciğim, ben televizyonda güldür güldür, çocuklar duymasın, jet sosyete (üşendim baş harfleri büyük harf yapmakla uğraşmadım..:)) hangisine baktıysam gülemedim, gülümseyemedim bile. Ünlü 10-15 isim var tüm filmleri onlar çekiyor, kimse yeni yazarlara şans, fırsat vermiyor. :( Çeşme başını tutmuşlar onlardan başkası bu işten ekmek yemesin tüm dertleri o...:(

    Emeğine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  8. ben çok sevdim hatta blogumda da yazdım :D ama zevkler ve renkleri tartışmanın anlamı yok , kitap okumak gibi film izlemek te bencil bir eylem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle tabi Eylemcim. eşlerin bile film zevki uymuyor, mesela biz; eşimle hiç uymaz film zevkimiz. ama hep benim istediğim filme gidiyoruz o ayrı :)

      Sil
    2. bizim de eşimle zevkler uyuşmuyor o sebepten sinema arkadaşım olarak eşimi seçmiyorum :D

      Sil