Wikipedia

Arama sonuçları

11 Mart 2018 Pazar

Damla'nın Notları (6.Ay)

Herkese selam, bu ay gecikmeli yazıyorum annemlerin misafirleri, gezmeleri tozmaları bitmediği için bir türlü fırsat bulamadım yazmaya.

6.ayın başında kilom 7.300 kg boyum da 67 cm olmuştu.  Ek gıda maceralarımız sürüyor. Benim için ek falan farketmez gıda gıdadır aç kalmayayım da.

Gerçi annem ek gıdadan dolayı biraz stresli oluyor. E o da haklı sabah kalkıyor kahvaltımı düşünüyor, öğlen olmadan meyvemi, öğleden sonra sebze çorbamı, akşam üstü yoğurdumu... E bunların yanında diğer ev işleri derken her şeyi bırakıp kaçacak diye korkuyorum valla. O yüzden sesimi çıkarmadan ne verse yiyorum. Onun da hoşuna gidiyor. Çok seviniyor adeta havalara uçuyor.

Size bu ay vereceğim yeni bir haberim yok. Dişim çıkmadı, emekleyemiyorum da. Dönmelerim ise diş etlerimin kaşıntısı arttıkça çoğalıyor, yani kendimi nereye atacağımı şaşırıyorum bi bakmışım ordan oraya dönüvermişim.

Bunlar dışında her bebek gibi büyüyorum işte. Annem bu ay uykuma taktı biraz. İnternette, orada burada görüyor özeniyor herhalde, uyku eğitimiymiş neymiş... bana onu vermeye çalışıyor, deli mi ne? O buna çalıştıkça benim uyku düzenimi daha da bozdu.

Beni kendi yatağıma yatırdı. Neymiş iyi geceler öpücüğü kondurup, arkasını dönüp gidecekmiş ben de tek başıma uyuyacakmışım... Pışııııııııık! Saat başı kalkıp onu deliye döndürdüm ben de :) Ama sonra ara yolunu bulduk yine de kıyamadım, bakalım. Şimdi onunla yatıyorum ama kendi başıma uyuyorum. Ne beni sallıyor ne de emziriyor, öyle kendi kendime uyuyabiliyorum artık. Ama annem de yanımda yatarsa tabii... Onun yanında kendimi güvende hissediyorum, ne yapayım? Sanırım bir müddet daha bu durum böyle olacak, üzgünüm baba :)

Bu ay favori şarkım değişmedi yine, "Arkadaşım Eşek" en sevdiğim. Bu ay bir de -annem  bunun için biraz üzülse de- işlerini halletmesi için mecburen bana tv seyrettirmeye başladı. Artık oyun halısında durmuyorum çünkü. Tek başıma da çok sıkılıyorum. Baby tv seyrediyorum sadece, hoki ponki dansını öğreniyorum oradan. Çok eğlenceli, ayağa bir kalkayım ilk işim o dansı yapmak olacak.

Onun dışında annem işini bitirir bitirmez hemen yanıma koşuyor ve adeta kendini affettirmesi için benimle oyunlar oynuyor. Renkli tabaklar, halkalar var onları bana veriyor ben de hepsinin tadına bakıyorum, fırlatıyorum. Tatsız tuzsuz şeyler, niye bana veriyor pek anlamıyorum ama rengarenkler ve ilgimi çekmeyi başarıyorlar.

Bir de annemle yaptığımız ve en çok hoşuma giden aktivite ayna karşısında onun kucağında söylediği şarkılara eşlik edip dans etmek...

Annemle bir de kitaplar okuyoruz, Annem bazen kitaplara dokunmamı istiyor ve bana veriyor. Tabi ben yine onların da tadına bakmaya çalışıyorum, annem de onları ağzımdan çekiveriyor hemen.

İşte böyle... Bu aydan haberler bu kadar, gelecek ay görüşürüz bay bay...






7 yorum:

  1. Allahmm o uykuya ben o kadr cok takmistim ki. Neler neler okudum. Neler neler dedim. Esila beni cildirditiyodu.
    Ama bir yasinda kendi kendine uyumaya basladi. Yastigini verdim yatti uyudu ve hala öle. Alir yastigini uyur. :) Birak yani cocuk ne hali varsa görsn 😂 yemeye decok zorlama. Bak ben zorladm komple tiksindi cocuk.

    Masallahh bu arada kocaman olmus ya sekerlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Özlem, biraz rahat olmak ve çocuğu da rahat bırakmak gerekiyor. Yemek konusunda bir sıkıntımız yok çok şükür, maşallah diyeyim de... :)

      Sil
  2. Çocuklar dansa bayılırlar.. Ben de alır kucağıma dans ederdim. Ham sürekli olan anne için de güzel bir aktivite oluyor..

    YanıtlaSil
  3. Damla maşallah gözlerimizin önünde büyüyor :-)

    YanıtlaSil
  4. Damlacımm hadi biraz çabuk büyü yürümeye başla da anneni daha çok koştur peşinden 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de öyle diyorum şimdi ama bugünleri aramayalım da :)

      Sil