Wikipedia

Arama sonuçları

19 Ağustos 2018 Pazar

Damla'nın Notları (10.Ay)

(06.06.2018 - 05.07.2018)


 Evet hızımı kesmeden 10. ayımı da hemen anlatmaya başlıyorum. Gördüğünüz gibi bu ay da kilo olarak bayağı bir gelişme göstermişim. Maşallahım varmış ama bu aydan sonra aynı gelişimi gösteremeyeceğim pek, şimdiden söyleyim.

 Yine Aynur anneanneme gitmişiz (yürüteçi de aldığımıza göre taşınmışız da diyebiliriz :))
 Annemin kendi başıma ayakta durmamı kolaylaştırması için aldığı aktivite masasını kendime uyarlarken ben.
 ve emekleme maceralarım 10.ayımda böyle başlamış olur.
" Aaaaa, ne diyorsun Recko'cuğum, bu araba fiyatları uçmuş resmen!" (Babamın iş yerinde toplantı yaparken)
 Babamın beni uçurmasına bayıldığımı daha önce söylemiş miydim?
 Ve annemin benim doğum günüm için hazırlıkları... İşte bu ve bunun gibi saçma şeyler yüzünden blogu ihmal ediyor annem. Bu gördüğünüz kokulu taşlar, doğum günümde gelenlere hediye olarak verildi. Bunlar ilk halleri, bitmiş hallerini de doğum günü postuma ekleriz ayrıca.
Ben de balondan çiçek yapmayı denedim de...

10.ayımda emeklemeye başlamak dışında pek kayda değer bir olay olmadı.

İşte böyle. 11. ayda görüşürüz.

6 yorum:

  1. Ne kadar çabuk büyüor değil mi, oğlumun ilk adımları dün gibi aklımda, şimdi 15 yaşında. Ne ara büyüdü, zaman hızlı akıyor. Hayırlısıyla doğum gününü de kutlarsınız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, yaşarken farketmiyor insan ama gerçekten zaman çok hızlı.

      Sil
  2. :) iyi güldüm valla :) annene benziyon sen bakalım damla da sana benzicek mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek benzemiyor ya, babaya daha çok benziyor sanki

      Sil
  3. Doğum günü kutlamasını merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O postu hazırlamayı ben de çok istiyorum Şuleciğim ama çalışmaya başladığım için vakit bulamıyorum maalesef. Bloga bile anca girebildim ve şu postu okuyunca zaman ne çabuk geçiyor bir kez daha şaşa kaldım. inşallah en kısa zamanda doğum günü postunu hazırlayıp paylaşabilirim burada. (Yani Damla ile birlikte demek istedim :) )

      Sil