Wikipedia

Arama sonuçları

12 Mayıs 2019 Pazar

Kızım'a

Canım kızım, minik Damlammm!

Nasıl beceriyorsun bilmiyorum, o küçücük bedeninle koskoca dünyayı durdurabilmeyi ve beni bu kadar mutlu etmeyi?

Kalbimi yere göğe sığdıramaz hale getirip,  o kurabiye suratınla ve o içimi eriten "annnnii" diye seslenişinle tüm bunları nasıl başarıyorsun söyle bana mis kokulum?

Ne desem, nasıl anlatsam ki...? Tarifsiz...

Sen tanrının bana verdiği en güzel hediye; iyi ki, iyi ki ama iyi ki senin annenim ben... İnan bana, hayatım boyunca ben de bu cümleyi senden duymak için çabalayacağım hep.

Seni çok seviyorum pamuk kızım, anneler günümüz kutlu olsun!

26 yorum:

  1. Ne kadar içten duygular ile ifade etmişsiniz. Anneler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Yaaa instagramda heppp takipediyorum siziiii. Tatlışlaaaar. Anneler günün kutlu olsun canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Bünyanın en büyük mutluluğu o "anniii" sesini duymak.. Maşallah Damlacık. Sağlıkla huzurla büyü..

    YanıtlaSil
  4. Nasıl anlatılmaz yaşanır bir duygu annelik, anneler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel... inşallah duymak istediğinizi evlatlarınızdan siz de duyarsınız...

    YanıtlaSil
  6. yaa çok duygulandım amaaa evet yaaa bu güzelim yazını koyayım blogumaa :) yukarda bizim ciciş aybenize katılıyoms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koydun mu? uğrayacağım bloğuna ama öğle tatilnde😘

      Sil
    2. hafta içinde koyucam sölerim sanaaa :)

      Sil
  7. Çok güzel duygularınızı kaleme dökmüşsünüz :)
    Sizi takibe aldım . Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar naif bir yazı olmuş. Mutluluğunuz sağlık ve güzellikle daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  9. Eeennn içten dileklerimi, dualarımı gönderiyorum kızına<333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de çok teşekkür ederiz bu içten dileklerin için :)

      Sil
  10. Allah birbirinize bağışlasın.. kız çocuğu sahibi olmak ne tatlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizinkini de... Çok teşekkürler...

      Sil
  11. Allah ayırmasın....Maşallah, nazar değmesin:)

    YanıtlaSil