Wikipedia

Arama sonuçları

12 Mayıs 2019 Pazar

Annem'e

Yokluğun, tarifsiz bir yara olarak kaldı bende. Özlemin, dünyadaki hiçbir şeyle yerinin dolmayacığını bilmek kadar can yakıcı hâlâ.

Kokun, sesin, ellerin ve şevkâtin... O kadar hasretim ki bunlara... Bir gün kavuşur muyum, bilmiyorum. Sorgulamıyorum da artık.

Sessizce kabullendim galiba bu durumu ama özlemek hiç bitmiyor, hiç... Özlemek var ya özlemek... Özlemek özlemek olalı hiç bu kadar çoğalmamıştı belki de.

Her gün, her Allah'ın günü aklımdasın. Sabah kalkıp da gece uyuyana kadar. Hatta bazen uyurken.

Bugün de tabi...

Hiçbir sene atlamadım biliyorsun;

Anneler günün kutlu olsun güzel annem!



8 yorum:

  1. olsun olsun tabiiii ay kız son iki yazınla gözlerimden yaş getirdiiin :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Çok uzun zaman sonra uğradım blogunuza. Sanırım anneniz vefat etmiş:) Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, sağolun. ben de eskisi gibi uğrayamıyorum maalesef.

      Sil
  3. Anne acısı çok zor, baba acısı da tabii, bende ikisi de yok seni çok iyi anlıyorum. Allah rahmet eylesin, mekanı Cennet olsun......Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah tüm buralardan göç etmiş anne ve babalara gani gani rahmet eylesin...

      Sil