Wikipedia

Arama sonuçları

21 Mart 2019 Perşembe

Merhaba Otuz Sekiz

Küçükken seneler kocamanmış gibi gelirdi, yaşlandıkça tam tersi oluyor galiba. Ve ben  bir mum daha üflemiş olmanın şaşkınlığıyla bu hipoteze fena halde katılıyorum şu anda.

Evet, evet yine bir yaş daha kaydı gitti avuçlarımdan... Üstelik, daha “otuz yedi” demeye bile alışamamışken.

Hakkını yiyemem güzel bir yaştı otuz yedi. Kötü günler yoktu içinde çünkü. Kızımla, eşimle sevgi dolu, yumuk yumuk bir yaştı benim için diyebilirim özetle.

Çalışma hayatına geri döndüğüm, tam olarak "çocuk da yaparım kariyer de" havalarına henüz giremesem de kendimi daha iyi hissettiğim bir yaştı sonra.

Şöyle  bir geriye dönüp baktığımda, hayatın bana bu yaşımda da cömert davrandığının farkına varıyorum çok şükür... “Çok şükür, bin şükür” dediğim bir çok değere sahibim. Sağlık, sevgi, huzur, mutluluk hepsi hayatımda mevcut, sevdiklerimle birlikte. Elbet eksiğim de var bilen biliyor, (hem de ne büyük bir eksik!) ama o da sol yanımda hep benimle zaten.

Kısaca, bol şükürlü bir yaştı otuz yedi... Sanırım gönül rahatlığıyla onunla da vedalaşabilirim artık. Ve sonra da  “otuz sekiz”e “merhaba” diyebilirim.

“Merhaba yeni yaşım, sana da merhaba!”





17 yorum:

  1. Yeni yaşın kutlu olsun Dilek'cim 🙏🏻 sağlıklı keyifli nice yaşlara 🌸

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşınız da en az otuz yedi yaşınız kadar hatta çok daha fazla güzel, gönlünüzce geçsin. Mutlu sağlıklı huzurlu nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olmayın Hanife hanım, çok teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için...

      Sil
  3. Nice mutlu yaşlara ♥
    İyi ki diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel senelere. İyi ki doğmuşsun :-)

    YanıtlaSil
  5. Dilekcim nice mutlu huzurlu yaşlara. Şükür dolu yaşıyorsun hayatı , hayat ta sana tüm teşekkürlerini sunacak canım .. Eskiyenler gitsin tabii , yeni yaşlar çok olsun ... sevgilerimle
    (he bu arada bu ablan ne etsin gııı gellmişim 42 yaşına amaniinn :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya'cığım hep birlikte inşallah. aman allasen ! ha 42 ha 38 ne farkeder? 30'dan sonra hepsi aynı :)))

      Sil
  6. Huzurlu mutlu senelere .

    Bloğunuzu takip ettim. Sizi de bekliyorum. Bi çay a buyrun

    YanıtlaSil