Wikipedia

Arama sonuçları

15 Ekim 2015 Perşembe

Güne Başlama Mimi ( 1 Delinin Günlükleri'nden)


Tamamlanmayı bekleyen o kadar yazı var ki taslakta ama 1delinin günlükleri 'nden bugün bir mim geldi, çok kısa olduğu için onu hemen öne çektim ben de. Bugün yapmazsam kalırdı zaten, sonra da yazık olurdu bu mime :) (Mimleri seviyorum ben)

Mimin konusu "güne başlama". Herkes güne nasıl başladığını anlatacak. Çok basit. Gözüm kapalı anlatabilirim bunu size. Zaten yaşarken de gözüm kapalı yapıyorum bu anlatacaklarımı :)

06:15 = Isınma egzersizleri (alarm ertele)
06:20 = Sabah sporu (tekrar alarm ertele)
06:25 = Gevşeme hareketleri ( 5 dakika dahaaa)
06:30 = Kalkış (allaaaa, geç kalcam yaaa!)
06:35 = Banyo işlemleri (el - yüz yıkama, diş fırçalama...)
06:40 = Giyinme-taranma-parfümlenme
06:45= Mutfağa koşturup sandviç hazırlama
06:50= Servis gelmediyse okuduğum kitaptan bi kaç sayfa okuma
06:55= Cep telefonumun çalması ve servistekilerin "duydunuz zilin sesini" demesiyle kapıya inip servise binme, yolda sabah sporuna kaldığım yerden devam etme (şekerleme)
07:20= İşbaşı

Aslında işbaşı saatimiz 8:00 ama biz zevk alıyoruz sabahın görmeyen vakitlerinde işimizin başında olmaktan :) Yok, yok salak değiliz; trafiğe kalmamak için böyle erkenden yollara dökülüyoruz işte. Bazen hava güzelse ve işi kırmak istersek Yeşilköy'de kahvaltı yapıyoruz öyle gidiyoruz işe. Ama genelde işyerinde masama geçip kahvaltımı yapmayı daha çok seviyorum ben. Böylece bir yandan bloglarınızı, yorumlarınızı okuyorum, nette geziniyorum, sözlükte ya da blogumda bir şeyler karalıyorum. Kendime gelmiş oluyorum anlayacağınız. Sonra da işler-güçler, mailler, hesap-kitaplar... akşamı ediyoruz işte:)

Tabi bu anlattığım program hafta içi geçerli. Hafta sonu programım biraz daha karışık. Dışarıda bir işim varsa daha erken uyanıyorum. Yoksa tembellik edip biraz daha fazla uyuyorum. Her cumartesi genelde 9-10 gibi uyanıp pilatese başlama kararı alırım. Bazen uygularım bazen de... bilirsiniz işte hayat çok zor, gezmeler falan :)

İşte benim günlerim böyle başlar. Ben de merak ediyorum sizin güne nasıl başladığınızı. Okuyan herkes yapsın bu mimi ben de öğreneyim nasıl güne başladığınızı :) Yapmıyorsanız, yorumda da özetleyebilirsiniz :)

Herkese günaydınlar olsun!


17 yorum:

  1. Anlaşılan bu alarmı kapatma durumda bi tek bende değilmiş :) Gökhan'ın miminden sonra bunu okuyunca kendime keşke duş alıyorum diye yazaydım dedim. Millet beni pis pasaklı bişey sanacak yoksa :D
    Sabah egzersizlerini de devamlı yapıyorsan valla bravo sana. Ben çok üşengecim o konularda :)
    Ama yine de güne güzel başlayanlardansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül isterdi ki; biz de her sabah gerçekten sporumuzu yapalım, duşumuzu alıp sallana sallana hazırlanıp, kahvaltı soframıza oturalım ve portakal suyumuzu yudumlarken gazeteye göz atıp öğlene doğru işe gidelim :) ama bu sadece dizlerde ve filmlerde oluyor galiba. ben sabahları dakikalarla savaştığım için akşam hallediyorum duş ve saç işini. pasaklı değiliz bizzz :)

      Sil
  2. Yeşilköy'de kahvaltı vay be kıskandım adaşım :) Vallahi plates iyi fikir ben de biraz daha iyileşeyim de yüzmeye başlamaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adaşım, pilates her zaman iyi fikir de düzenli uygulayabilsek keşke :) ama yüzmek en güzeli ya! sen sağlığına kavuş bir an önce de başlarsın.

      Sil
  3. Ohooooo ne o öyle sabahın köründe kalkıp yola çıkmalar....
    İstanbul'da yaşamanın bedeli.....
    İstanbul'da üniversite okurken okul ile yurt arası yürüme mesafesiydi, ama Beykoz'dan, Pendik'ten gelen arkadaşların saat 05.00'te uyandıkları rivayet edilirdi......
    Gelelim bugünkü tempoma....
    Ayıptır söylemesi, bir Ankara'lı olarak sizden tam bir saat sonra uyanıyorum (07.15) hazırlanıp 07.45'te evden çıkıyorum ve 15 dakikada işyerinde oluyorum......
    Bakanlıklarda çalışanların mesaisi ise 09.00'da başlıyor, yaaaani 08.00 gibi uyanıyorlar sanırım.
    Taii ki ulaşımı daha kolay ve mesafelerin yakın olduğu şehirlerde işe gitmek daha kolaydır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yutkunurak okudum :( bizim ömrümüz yollarda geçiyor. günü nasıl bitirdiğimi anlatsam, oturup ağlarsınız halime herhalde :) vay be! bakanlıkta çalışabilmek için ne yapmak gerekir? :))

      Sil
  4. Alarmları kurup 4-5 kez ertelemeyi bende hep yapıyorum :) Geç kalacam korkusu olmasın diye çözümünü şöyle buldum, mesela 6.30 da kalkacaksam alarmı 6.00'ya 5'er dk ara ile kuruyorum. Zaten hemen erteliyorum uyku sersemi olarak.Son alarma gelince uyanıyorum. :) Yarım saatte uyan 15 dkda evden çıkıyorum. Çünkü herşeyi uyumadan önce ayarlıyorum (kahvaltı,elbiselerimi vb.). Ne yazık ki haftasonu ise uyuyayım diye alarm kurmam ama sabah erkenden uykum kaçıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya herkes aynı işte, kaç kere ertelersek erteleyelim uyanıyoruz sonuçta. hafta sonu da uyku tutmuyor evet :)

      Sil
    2. :) en nefret ettiğim durumda o oluyor biliyor musun. Pazar günü yatarım diyorum c.tesinden bi pazar oluyo saat 7-8 yine ayaktayım :D

      Sil
  5. Hepimiz aynıyızz :)))
    Neredeyse benim yaşadığım klasik sabahı okudum .

    YanıtlaSil
  6. İstanbul'da yaşamaya imrendiğim için böyle gıcık yazmıştım......
    Bakanlıklarda çalışmak için Ankara'da yaşamak lazım.....
    Bazı Bakanlıkların İstanbul'da Genel Müdürlükleri var galiba....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşamanın imrenilecek bir tarafı kalmadı ki artık. İstanbul'un keyfini sadece turistler çıkarıyor. bakanlıkta çalışsak da faydasız :) akşam 5'te bile trafik kilit... hatta akşam 10'da, 11'de kilit olduğunu bile görebiliyoruz zaman zaman. ömrümüzden çalıyor İstanbul.

      Sil
  7. beni de mimledi ben de yapcam da ama nu nasıl tatlı bir anlatım yine yaaa :) ha haa çok sportifsin ya arada dinlensenee :) yeşilköyde kahvaltı ya evet ne güzel yerler var orda yaa. o tarafta çalışıyon ha. uzak taraflar de mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sorma daha uykuda başlıyorum spora hahaha. nereden baktığına bağlı uzaklık :) yeşilköy yolumuzun üstü mola veriyoruz arada işte. bizim eve yakın. servis beni aldıktan sonra oraya uğruyoruz hava güzelse. :)

      Sil
  8. 06.15 mi abooo:))
    Nasıl uyanıyorsun o saatte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi ben de bilmiyorum, gözümü açtığımda işyerinde oluyorum :)

      Sil