Wikipedia

Arama sonuçları

23 Temmuz 2015 Perşembe

Bloga Ses Kayıtları Nasıl Eklenir Bilen Var Mı?


Canım blogdaşlarım yardımınıza ihtiyacım var. Ben ses kayıtları yapıp bir postun çeşitli yerlerine onları ayrı ayrı serpiştirmek istiyorum. Blogger'da video ve resim ekleme imkanı varken ses kaydı ekle diye bir seçenek yok. "Neden yok, neden yok?" akşamdan beri soruyorum bu gereksiz soruyu ama taktım bir kere, yapmadan rahat etmeyeceğim :)

Biraz araştırdım DivShare diye bir site duydum, free diyordu öğrendiğim site, ama sayfasına gidiyorum bir türlü kayıt olamıyorum. Bu siteyi bilen ya da önereceğiniz başka yöntemler var mı bir de sizlere sormak istedim. Gerçi aklımda tavanı çekip onun üstüne konuşup videoyu ses kaydı gibi paylaşmak gibi dahiyane bir fikir var ama :) blogum daha teknolojik görünsün istiyorum ondan.:) Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum...

17 yorum:

  1. https://soundcloud.com'u deneyebilirsin, kullanımı da kolaydır.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, eskiden SoundCloud vardı ama şu an kullanılmıyor. Eğer isterseniz YouTube ile (biraz uğraşarak) video şeklinde ses kaydı yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Dilek buraya yazacaktım ama kodlar falan da olacağı için yazamadım. Şu işini görür mü?
    http://1deliningunlukleri.blogspot.com.tr/p/blog-page_23.html

    YanıtlaSil
  4. bence en basit yolu ses kayıtlarını youtube'a yükleyip,
    http://scmplayer.net/ yardımı ile blogda çalmaktır :)

    YanıtlaSil
  5. En iyisi soundcloud diye biliyorum, şuan soundcloud ios uygulamasını severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar teşekkürler, akşam bakacağım önerilerinize.

    YanıtlaSil
  7. ben de soundcloudı duymuştum cnm. kızz dileeek ingilazca mı konuşcan yoksa he ? :) ehhehe <3<3
    napcan tatlıım ya çok merak ettim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni meraklı hehehe :) ay evet ne yaparım ki ben zaten başka? şarkı söyleyecek halim yok :)) çok istersen patlatırım bir şarkıcık ama yine de, yeter ki bi playercığım olsun blogda :)))

      Sil
  8. http://www.mustafasonmez.com/2015/07/seslendirdigim-siirlerim-bir-bakn-ne.html
    bak dilekcim mustafa sönmez arkadaşımız şiirlerini koymuş ses olarak. ona gidebilirsin yardımcı olur hem şiirlerini de dinlersin ;)
    öpüyorum kocaman yineee ehheh :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, DivShare artık pro hizmet veriyor. Ben box.com'u öneririm. Çok kullanışlı ve özel bir sistem. Ben de blogum için kendi ses kayıtlarımda kullanıyorum. Blog içerisinde "player" şeklinde kullanılıyor.

    YanıtlaSil
  10. Senin için SCM player ekledim girip bakabilirsin,
    bunun en güzel yanı blogda gezerken şarkılar çalmaya devam ediyor, başa sarmıyor ;)

    http://sessiz-cigliklarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. ille de roman olsun diyosun demek :))) bu sıcakta sesli roman iyi bir fikir değil bence, yani acı bana :) ben daha eğlenceli ve daha kısa süreli bir proje üzerinde çalışıyorum :)

      Sil