Wikipedia

Arama sonuçları

15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hakkımda Bilmediğin 11 Şey Mimi (Aile Albümü'nden)


Yine eğlenceli bir mimle karşınızdayım.:) Sevgili Aile Albümü beni de düşünmüş ve mimlemiş. Her mimde yaptığım gibi lafı uzatmadan hemen dalıyorum sorulara...

1) Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Beni taaa ilkokul yıllarıma götüren bu soruyla karşı karşıya gelince çok heyecanlandım şimdi ben :) Neyi değiştirsem ki? İlkokul yıllarında yazdığım kompozisyonları hatırlamaya çalışıyorum, aslında böyle fok balıklı falan bi cevabı vardı ama hatırlayamadım şimdi, boşver canım fok balığını ya, ben hayatımı değiştireyim en güzeli.

Böyle çalışmak zorunda olmayayım. Çok zengin olayım. Canımın istediği herşeyi yiyeyim kilo almayayım. İngilizce, almanca, fransızca, ispanyolca, japoncayı ana dilim gibi hızlıca ve kolayca öğreneyim (biraz abarttım galiba ama bana ne ya değnek benim değil mi alla alla :)) Bi de kimse saçma nedenlerle ölmesin. 100 yaşında falan eceliyle ölsün herkes, kimse ölmesin diyeceğim ama o kadar abartıp dünyanın dengesiyle oynamayayım şimdi, değneğimi elimden almasınlar sonra :)

2) Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz?

Vallahi böyle hayallerimi süsleyen bir meslek hiç olmadı benim. Küçüklüğümde de bir gün şarkıcı olmak isterdim, bir gün öğretmen... Bir doktor, bir gazeteci.... Bir tiyatrocu, bir yazar... E her işin bir zorluğu var sonuçta, o zorlukları görüp mesleklerden soğuyor insan :) Madem istediğimizi olabiliyoruz mümkünse her hafta değişik bir mesleğim olsun benim, canım sıkılmasın olur mu? Olur, olur...

3 ) Bir gün boyunca aç kaldınız ilk ne yemek isterdiniz?

Bir gün boyunca kafamda neyi hayal ettiysem ki bu genelde tatlı olur onu yemek isterdim ilk. Aç karnına tatlı güzel olur zaten. Sonra tıka basa doyunca bütün gün hayalini kurduğu tatlıyı yiyeymiyor insan, kötü oluyor. Evet tatlı yerdim sütlaç olur, kazandibi olur, tavuk göğsü olur... Olur yani hepsi kabulümdür, baş tacıdır :)

4) Bir dalga olsanız nereye vururdunuz?

Bu soru aklıma şunu getirdi;
"-Aspin karaya vurdum mu?
- Zıttt Erenköy"
 hahaha :) madem bu geldi aklıma e Erenköy'e vurayım o zaman...

5) Issız bir adada kalsanız yanınıza alacağınız 3 kişi?

Hep cevap vermek istediğim bir soruydu diyemeyeceğim :) Survivor yarışmacılarından iki kişiyi bir de Acun'u alırdım. E deneyimliler sonuçta faydaları olur. Ben hakem olurdum, bir şekilde Acun'un kaybetmesini sağlardım ve Acun'un karşısında kazananla löpür löpür cheescake, baklava falan yer, eğlenirdim.

6) En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke?

Bak buna en ciddi halimle cevap verebilirim Bangkok! Çok istiyorum oraya gitmeyi.

7) Asla giymem dediğiniz renk hangisidir? Neden?

Asla demiyelim de beyazı ve açık renkleri tercih etmiyorum pek, soluk duruyorum çünkü.

8) Bayramda ne yapacaksınız?

Annemi kandırabilirsem Ağva'ya gideceğiz ama kanacak gibi görünmüyor. İstanbul'da kalıp İstanbul'un keyfini çıkaracağız muhtemelen, malum bayramlarda İstanbul'un tadından yenmiyor...

9)Ölmeden önce yapacaklar listesine eklediğiniz 3 şey?

-Ölmeden önce izlenmesi gereken 1001 filmi izlemek
-Ölmeden önce okunması gereken 1001 kitabı okumak
-Ölmeden önce görülmesi gereken 1001 yere gitmek

10) Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız o an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir?

"Yemeğin altını kıstım mı?" olmazdı herhalde çünkü ben yemek yapmam, e nerden çıktı şimdi bu cevap? Ne bileyim o gelse komik olurdu değil mi? :)

 Kesin komik bir şey gelirdi, ama beni caydıracak bir şeyse aklıma gelmesini istediğiniz şey; görmek istediğim yerler olurdu herhalde "Napiyosun kızım daha Bangok'a gidecektik, İtalya'ya, hatta Amerika'ya, dön çabuk dett! Alırım ayağımın altına heee! gibi bir iç ses caydırabilirdi beni atlamaktan.

11) Yerde 50 tl bulsanız ne yaparsınız?

Görmemezlikten gelirim.

İsteyen herkesi mimliyorum ben de, kalın sağlıcakla...





4 yorum:

  1. Tatlı deyince bi durmak gerek..:) Ben de bayılırım tatlıya..::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu, blogundaki leziz paylaşımlarından anlayabiliyoruz Nahide :)

      Sil
  2. erenköy haa :) karadenizli mi oldun kız sen hepten :)
    her hafta bi meslek gerçekten dahiyane bi fikir yaa ben kesinlikle düşünemezdim ki. cam misketcim beni de mimlemişti bunu yapcam ben de çok şeker mim ya :)
    yalnız feci pratik zekan var acunlar felan :D

    YanıtlaSil