Wikipedia

Arama sonuçları

23 Ekim 2014 Perşembe

Güz Okuma Şenliği: 1.Ay Son Durum





Güz Okuma Şenliği tüm hızıyla devam ediyor ve 1.ayın sonuna geldik. Bu güzel etkinliğin mimarı Pınar Hanım, bizden 1.ayın değerlendirmesini yapmamızı istemiş.

Listeyi eritmeye ben biraz sonlardan başladım. Bonuslarla motivasyonum daha artar diye düşündüm çünkü :) Lafı uzatmadan 23 Eylül - 22 Ekim tarihleri arasında okuyup bitirdiğim kitapları listeliyorum efendim:


19. Kategori (Her kitap 10 puan, 2 kitabı da okuyana ekstradan 20 puan, toplam 40 puan): İsminde bir şehir/ülke adı geçen bir kitap ve buna ek olarak o şehrin yer aldığı ülke edebiyatından bir kitap. 
              - İskender Pala - İstanbulcunun Sandığı (190 Sayfa) (Kapı Yayınları)

              - Aziz Nesin - Sizin Memlekette Eşek Yok mu? (200 Sayfa) (Nesin Yayınevi)

20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplam 50 puan): Aynı yazardan 3 kitap ama dikkat! Aynı seriye ait kitaplar kapsam dışı. Aynı yazarın üç farklı serisinden birer kitap olur tabii.  
             -Sabahattin Ali - Canım Aliye, Ruhum Filiz (160 Sayfa) (YKY)
             -Sabahattin Ali - Sırça Köşk (150 Sayfa) (YKY)
             
21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

           -Dan Brown - Da Vinci Şifresi (495 Sayfa) (Altın Kitaplar)
          -Kahraman Tazeoğlu - Bukre (304 Sayfa) (Destek Yayınları)
          -Şebnem Burcuoğlu - Kocan Kadar Konuş (220 Sayfa) (Dex)                                                                      -Eleanor Coerr - Sadako (72 Sayfa) (Beyaz Balina Yayınları)   

Puan Hesaplama:

Okunan Kitap Sayısına Göre Puan = 80 puan (8 kitap okudum 8x10=80 puan)

Ekstra puan veren kategorilerden alınan Puan= 40 puan (19. ve 21. kategorileri tamamladım 20'şer puandan toplam 40 puan eder)

Toplam Okunan Sayfalardan Alınan Puan = 17 puan (Toplam 1791 sayfa okumuşum)

Toplam Puan = 80 +40+17=137 Puan

Evet katıldığım bu ilk okuma şenliğinin ilk ayında durumum bu. Hızımı zamana vurduğumuzda etkinliğin başında yayınladığım listemdeki (şurada görebilirsiniz tık tık :) ) kitapların hepsini süresinde bitirmem imkansız gibi görünüyor :) Ama bir şey itiraf etmeliyim ki ben hiç 1 ayda 8 kitap okumamıştım. Sırf bunun için bile bu güzel etkinliğe katıldığım için çok memnunum. Teşekkürler Pinuccia'nın Kitapları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder