Wikipedia

Arama sonuçları

20 Ekim 2014 Pazartesi

Bloglar Dayanışması - Blog Takip Etkinliği

 Merhaba arkadaşlar, takipçi sayısı henüz 20'lerde olan bir blogger olarak blog dayanışmlarını çok seviyorum ve rastladıkça katılmaya çalışıyorum.

Daha geniş kitlelere yayılmak ve farklı bloglar tanımak adına yapılan bu dayanışmalardan bugün de bir yenisine rastladım ve belki bir yararı olur diye sizlerle paylaşmak istedim.

Siz de takipçi sayınızı arttırmak ve farklı bloglar keşfetmek isterseniz;  http://sosyalmedyakafe.blogspot.com.tr/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html adresinden katılımı gerçekleştirebilirsiniz.

Takipçiniz bol olsun! :)
Sevgiler...

3 yorum:

  1. Dilwk hanım benim bloguma da beklerim dayanışma için :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu işi çözeceğim ama iş işten geçmese :) Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  3. Dans severler için dans blogu hazırlıyorum ben sizin blogunuzu takibe aldım sizde bloguma takipçi olursanız sevinirim Dilek hanım.

    YanıtlaSil