Wikipedia

Arama sonuçları

31 Aralık 2015 Perşembe

Hoşçakal 2015


Herkes 2016'ya odaklanmış durumda. Seni düşünen çok az. Kimi bir an önce senden kurtulmak için, kimi hayallerine hemen kavuşmak için garip bir telaş içinde senin bir üst modelini bekliyor.

Bu saçma telaşın arasında ben ise seninle vedalaşmak istedim. Ülkem için olmasa da benim için çok kötü olmayan, iyi bir seneydin neticede. Hakkını yiyemem canım benim. Birlikte bol bol gezdik, yeni insanlar tanıdık, hayatıma kattığın çok fazla tecrübe çok fazla değerler oldu. Tüm bunlar için sana teşekkür ederim.

İlkokul kompozisyonlarında eski yılın yaşlanmış bir dede, yeni yılın ise yeni doğmuş bir bebek gibi gösterildiği resimlerden mi kaynaklanıyor bilemiyorum ama nedense çocukluğumdan beri eski yılla aramda duygusal bir bağ oluyor benim böyle. Eski yılın o elden ayaktan düşmüş, perişan bir halde bastonuyla bize el sallarken temsil edildiği o yaratıcı(!) resimlere bakarken içime garip bir hüzün çöküyordu işte böyle.

Yo yo! Kendini böyle elden ayaktan düşmüş, bir kenara itilmiş muhtaç bir yaşlı gibi hissetme sakın. Bir sene önce elma yanaklı olan yeni doğmuş bir bebeğin, bir sene sonra böyle bastonlu ak sakallı dedeye dönüşmesi pek mantıklı değil zaten biliyorsun. Sadece biz insanlar biraz böyleyiz işte; biraz fazla hızlı tüketiyoruz her şeyi ve biraz fazla çabuk bıkıyoruz her şeyden. Sen üstüne alınma. Bak şimdi 2016'ya yeni doğmuş bebek muamelesi yapıp; "ay maaşallah kuzuma" şeklinde sevgi gösterileri yapılıyor ya, bak buraya yazıyorum: 1 sene sonra ona da aynısını yapacaklar. Seneye birlikte okuruz, görürsün.

Neyse canım, artık vedalaşma vakti geldi sanırım. Şimdi içeri gidip mandalina, portakal soyup, çerez çitleyip kanaldan kanala zaplayıp 2016'yı karşılamam gerek. E geliyor sonuçta karşılamamak olmaz.

Söz veriyorum seni unutmayacağım. Gider ayak bize son bir kıyak yapıp bembeyaz bir yılbaşı bıraktın ya, şu ahir ömrümüzde torunlarımıza anlatacağımız karlı bir yılbaşı gecemiz oldu nihayet. İşte sırf bu yüzden unutulmayacak bir yıl oldun bence sen.

Hoşçakal 2015

15 yorum:

  1. Hahahhahha çok hoş bir vedalaşma olmuş. Yaşattığı güzel şeyler için 2015'e benden de selam olsun. Kötülükleri de beraberinde götürsün, evrende kaybetsin, kaybetsin ki bir daha bulamasınlar . ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz gitmedi duymuştur seni :) umarım öyle olur.

      Sil
  2. Ben o 2015 in yaşlı dedesini göndermekte hiç sıkıntı yaşamadım.. Yordu çünkü bizi biraz... Hoşgeldin 2016.. Mutlu yıllar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar Nahide, umarım 2016 bitmesini istemeyeceğin bir sene olur :)

      Sil
  3. 2015 yılı Ülkemiz için üzücü, zor ve yorucu bir yıldı. Şehit haberleri, mülteciler ve terör olayları hepimizi depresyona düşürdü. Bu nedenle gidişine üzüldüm dersem yalan olur...
    2016 yılından huzur, barış, sağlık ve güzel şeyler bekliyoruz. Hoş geldi, sefalar getirdi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ülkemiz için kötü bir seneydi. inşallah bu sene sadece ve sadece güzel şeyler olur,

      Sil
  4. Birçok yönden 2015 çokta iyi bir yıl olmadı gibi. Zaten tek sayılı yılları nedense sevmiyorum ben. İnşallah 2016 daha hayırlı bir yıl olur :) Herkesin hedeflerinin gerçekleştiği, mutlu ve huzurlu bir yıl olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes şikayet etmiş 2015'ten ama yaaa :) güzel dileklerin için teşekkür ederiz Mustafa.

      Sil
  5. ama sen insanı mutlu ediyon yaaa düşüncelerinleee :)

    YanıtlaSil
  6. 2015 fena değildi. torun baktığım için biraz asosyal dim. 2015 in tadını bizde eşim çıkardı. 9 ay gümüşlük(bodrum) te kaldı. bende işverenlerim(kız ve damat) izin verdikleri müddetçe gittim geldim:))) ama en güzel tarafı son gün kar ın yağmasıydı.2016 hepimize ne istiyorsak onu versin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle asosyalliğe can kurban :) güzel dileklerinize ben de katılıyorum. sevgiler...

      Sil
  7. Merhaba
    Yeni keşfettim sizi. 2015 e ne güzel veda etmişsiniz. Bence vedalar böyle olmalı. Hemen yeni yıl telaşına kapılıp eskiye bir vefasızlık, bir umarsızlık oluyor. Her geçen yıl ömrümüzden geçti ve acısıyla tatlısıyla güzeldi. Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. yaaaaaa okudugum en eglenceli yeni yıl yazısıydıııı :)

    YanıtlaSil