Wikipedia

Arama sonuçları

21 Şubat 2017 Salı

Madame Tussauds İstanbul

Londra gezimde en çok eğlendiğim ve etkilendiğim yerlerden biriydi Madame Tussauds, duyduk ki İstanbul'da da 21. şubesini açmış, e gidip görmemek olmazdı.

Girişte ziyaretçileri Atatürk karşılıyor. 
Diğer Madame Tussaud'larda olduğu gibi burada da tematik bir şekilde ilerleniyor. Atatürk'ten sonra Topkapı sarayı konseptinde Kanuni ve Fatih karşımıza çıkıyor. E biz de bir daha ne zaman karşımıza çıkar diyerek Fatih ile selfie yapıyoruz hemen.





Barış Manço

Angelina ile tek başına foto çektiremezsinnnnn! :)
Tabi ki Beyonce ile de :)

Steve Jobs, ben ve nimeti :)
Yeşilçam köşesinde Adile Teyzoş karşılıyor.
Balmumu heykellerinin yanına koydukları aksesuarlar, ziyaretçilerin daha eğlenceli vakit geçirmesini sağlamış.

:)
Her genç kızın rüyası :)


Sabiha Gökçen

Sharapova ve Nadal

Muhammed Ali

Hido

Veeee müzeye de ismini veren, hikayesini şu yazımda anlattığım Madame Tussaud

İsterseniz balmumu el figürlerinizi bu bölümde yaptırabilirsiniz

Leonardo Da Vinci

En eğlenceli bölümlerden biri Mozart'ın yanı. Burada sürekli Mozart'ın eserleri çalarken siz de piyano başında bir peruk takıp sosyal hesaplarınıza canlı yayınlar sergileyebilirsiniz. 

Sanat güneşimiz...
Büyüklük açısından Londra'daki müzenin bir minyatürü gibi gelse de Türk heykellerin çoğunlukta olması biz Türkler için elbette burayı daha ayrıcalıklı kılmış. Ayrıca Londra'daki kadar çok fazla bir yoğunluk olmadığı için ünlülerle daha tadını çıkara çıkara vakit geçirdik. Ne kadar eğlendiğimiz de sanırım fotoğraflardan anlaşılıyor :)

E yani Rihanna da tutturmuş "selfie selfie" diye...

MFÖ

İkuş çok eğlendi çook :)

Hafta sonlarınızı sevdiklerinizle eğlenerek değerlendirebileceğiniz çok güzel bir etkinlik. "Biletler kaça, nereden alınıyor?" diyorsanız gerekli bilgileri şurada bulabilirsiniz. Yolunuz İstiklal'e düştüğünde kesinlikle uğrayın derim ben. 

18 yorum:

  1. Supermis dilekcim.keske izmire de gelse. Bu arada cok tatli cikmissin 💕

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , fotoğraflar çok güzel olmuş . Bende çok merak ediyorum . İnşallah İstanbul!a yolum düşerse oraya mutlaka gitmek istiyorum ..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yermiş. İstanbul'da olsaydım mutlaka gitmek isterdim. Siz de çok eğlenmiş görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'a yolun düşerse gidersin Şuleciğim. evet eğlenceli vakit geçiriyor insan.

      Sil
  4. Hatta Hidayet TÜRKOĞLU kendi formasını vermiş balmumu için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir çok ünlü kendi özel giysilerini bağışlamış. Diğerlerinin de birebir aynı kıyafetleri yapılmış.

      Sil
  5. Gitmiş kadar oldum, fotoğraflar o kadar güzel ki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orada olmak ayrı bir keyif ama, istiklal'e geldiğinde uğra derim ben yine de :)

      Sil
  6. Balmumu heykel müzelerinden birine gitmek bir nasip olmadı. :) Çok eğlenilmiş gibi duruyor. Ben Atatürk, Barış Manço ve Zeki Müren'i merak ettim doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'a gelirsen uğra Yusuf, gerçekten eğleniyor insan :)

      Sil
  7. ya muhteşem ♥-♥ çok görmek istiyorum keşke imkanım olsa

    YanıtlaSil
  8. Ayy cok guzel olmus 👍 Fotolar cok guzel

    YanıtlaSil
  9. Çok eğlenmişsiniz gerçekten Dilekcim bende fotolarınıza bakarak eğlendim ;)

    YanıtlaSil
  10. Bazıları inanılmaz gerçekçi yapılmış :O

    YanıtlaSil