Wikipedia

Arama sonuçları

16 Şubat 2017 Perşembe

Hamilelik Günlüklerim (14.Hafta)


Yazmayalı bir hayli olmuş, zaman çabuk geçiyor, bebeğim ve ben büyüyoruz :) Mide bulantılarım tam olarak geçmese de azaldı. Artık ağlamadan kusabiliyorum :) Zaman zaman ağladığım da oluyor (daha çok annemi özlediğimi hissettiğim zamanlar)... Ruhsal dengesizliğim, deterjan ve parfüm kokularına olan takıntılarım da devam ediyor.

Durumumda pek bir değişiklik yok yani anlayacağınız, hamilelik işte... Sadece artık bebeğimi hissetmek istiyorum. Çünkü hâlâ zaman zaman unutuyorum hamile olduğumu, kendini sürekli hatırlatsın istiyorum.

(He büyük haberi vermeyi unutuyordum az kalsın, kızçemize bir isim arıyoruz :) )




10 yorum:

  1. Oyyyy demek kızın olacak hımm kızlar annelerinin kıymetini daha iyi bilir derler ya da hem cins olmanın güzelliği de diyebiliriz. Zor iş isim bulmak içine en çok sinene karar vereceksin elbet dur bakalım el ele verip buluruz yiğenimize bir isim daha zamanımız çok.
    Hemen hissetmek istiyoruz biz anneler. Az kaldı o miniğin küçük tekmelerini yemeye 19-20. haftalarda yersin sen de tekmeyi Dilekcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yiyeyim ya. İsim önerilerinizi bekliyorum zaten.

      Sil
  2. Hamileliğin ilk üç ayında oluyor böyle şeyler.. Yakında geçecektir..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyor galiba Nahide, şu an 15 haftalık azaldı sanki.

      Sil
  3. selamlar,
    bloğunuzu yeni takibe aldım.. bende beklerim..
    www.blogdakicin.blogspot.com

    Çok güzel zamanlar ama ben maalesef hamileliklerimde ilk 13-14 hafta o güzelliği yaşayamayan gruptanım hep bulantı ve istifralar mahvediyor beni ama çok şükür kızlarım sağlıkla yanımda şimdi... Birkaç yazı yazmıştım bununla ilgil sayfama bakabilirsin...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bana da nasip olur biran önce yavruşumu kucaklamak. hemen bakacağım yazılarına Fatma.

      Sil
  4. Ayy prenses mi geliyorr tebrikler kocaman💕💕 ne isim vereceksiniz bakalim cok merak ettim dilekcim

    YanıtlaSil
  5. Dileek hamile olduğunu bilmiyordum!
    Çok çok tebrik ederim! Sağlıkla kucağına al ve kızçen mutlulukla büyüsün canım <3

    YanıtlaSil