Wikipedia

Arama sonuçları

16 Haziran 2016 Perşembe

Blogger Bohçası


Evet, bu yazıyı hazırlamak için biraz geç kaldım, yaptığı her saçmalıkta hastaneden aldığı rapora sığınan deliler gibi ben de bu ara hep nişan bahanesine sığınıyorum biliyorum ama ne yapayım nişanlandım işte, yetişemiyorum hiçbir şeye :) insan evladının -hele ki damarlarında Türk kanı akan bir evlatsa bu- kolay olmuyormuş böyle nişan, söz, bohça tantanasıyla baş edebilmesi. Nasıl anlatsam; böyle 360 derece başkalaşım geçiriyormuş da kendini bile tanıyamaz hale geliyormuş bu insancık. Normal yaşantısına kaldığı yerden devam edemiyormuş, dostlarına, hobilerine eskisi kadar vakit ayıramıyormuş... mış mış da muş muş işte... Anlıyorsunuz beni değil mi?

Neyse, nişan maceralarımı sonra anlatacağım merak etmeyin, şu an sindirme aşamasındayım. Küçük bir es vereyim diyerek az önce odama girdim ve eski dört başı mamur günlerimdeymişcesine şu yukarıdaki kareyi çekip, gecikmiş olan bu postu hazırlamak istedim.

Efendim, bu karede görmüş olduğunuz güzellikler, (yo yooo nişan bohçası değil korkmayın, öğrendim çok şükür bu işleri, nişan bohçası bööyle tüllü, dallı, budaklı, boncuklu, çiçekli, böcekli falan oluyor :)) bunlar sevgili blogger arkadaşımız Şule Uzundere'nin bana haftalar önce göndermiş olduğu hediyeleri oluyor, yani bir nevi blogger bohçası diyebiliriz :)

Şule, bildiğiniz gibi her ay blogunda ona yorum yapanlar arasında bir çekiliş düzenleyerek kütüphanesini yağmalıyor. Ben de payıma 5 kitap düştüğünü sanmıştım ama Şuleciğim bana jest yapmış yanında bir sürü güzel hediyeler de göndermiş. (Nişanlanıyorum diye zaar :) )

Kendisine buradan çok ama çook teşekkür ediyorum. Kitapları okumak için sabırsızlanıyorum. "Örgü Keyfi"'nin hakkını verir miyim bilmiyorum ama kitapların ve DVD'lerin hakkını vereceğimden emin olabilirsiniz. Hakkını verdikçe de gelir, burada anlatırım zaten.

Kalın sağlıcakla...









23 yorum:

  1. Hayirli olsun oncelikle. Harika hediyeler olmus :)
    Bu cekilise bnde hemen katilmaliyim kitaplar kitaplar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şeyda, vallahi zaten vakit buldukça uğradığım bi blog Şule'nin blogu. bi baktım hediye kazanmışım :) katılımı en kolay ve en zevkli çekiliş herhalde, uğra tabi sen de...

      Sil
  2. Biz de takipte kalacağız. Paylaşımlarınızı ilgiyle bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Profösör, inşallah fazla bekletmeyeceğim :)

      Sil
  3. Önce nişanı kutluyor, güzel günlerle devamını diliyorum. Güzel günler tatlı telaşlarla geçen günlerdir de. Sonra her şey düzene girer.
    Kolay gelsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Makbule hanım. Sevgiler bizden :)

      Sil
  4. Hediyelerini iyi günlerde kullan Dilek'çim. Örgü dergisi ileride işine yarar belki. Bence bir kenarda dursun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ediyorum. Aynı şeyi ben de düşündüm. Tabi ki saklayacağım :)

      Sil
  5. Hayırlı uğurlu olsun. Allah tamamına erdirsin :)
    Kitaplarını da keyifle okursun İnşallah

    YanıtlaSil
  6. güle güle seyret, oku :-)) nişan için de tebrikler .-)

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin. Allah tamamına erdirsin....
    Bu mutlu ve telaşeli günlerinizde o kitapları okumaya zaman bulamayacaksınız gibi görünüyor.....
    Fotoğrafta görünen toothbrush holder'ın nasıl kullanılacağını merak ettim, diş fırçaları çiçeğin yaprakları arasına mı takılacak????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toothbrush holder Şule'nin ince bir hediyesi olmuş :) çok pratik. asıldıktan sonra o çiçeğin yarısı bükülüyor ve iki tane fırça asılabiliyor :)

      Sil
  8. Nişanınız hayırlı olsun. Blogunuzu takibe aldım. Ben de beklerim. https://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun:) Epeydir uğrayamıyordum, güzel bir haber ile karşılaşmış oldum :)

    YanıtlaSil
  10. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Dilekcim güle güle oku seyret. ne güzel bohça. aman bizim adetlerimiz pek yorucu. önemli olan mutluluğunuz tabi, Allah kolaylık versin canım <3

    YanıtlaSil
  12. hayirli olsun nisanliligin hep mutlu ol allah tamamına erdirsin.bu arada hediyelerinde çok güzel

    YanıtlaSil