Wikipedia

Arama sonuçları

24 Nisan 2016 Pazar

Yani



Canımız Deep'imizin 4. kitabı "Yani" yi duyar duymaz sipariş vermiş ve bir tane edinmiştim. Edinir edinmez de okumaya başladığım bir kitap oldu kendisi aslında. Ancak zaman sorunsalı yaşadığım şu günlerde okuduklarımı -yaşadıklarımda olduğu gibi- bloga aktaramadım bir türlü. (Bu arada, her kitabını da aldım arkadaşımın, ahanda kanıtı der gibi fotosonu da yapıştırdım, hehe)

Benim kitap yorumlarım biraz tuhaf olur bilirsiniz. Yani insanlar okudukları kitapları neredeyse kelimesi kelimesine bloguna aktarır ki aradan zaman geçince açıp okuduklarında hatırlasınlar diye. Ben pek öyle yapmıyorum. Kitapta geçen cümlelerden ziyade bende bıraktığı etkiyi anlatmaya çalışıyorum daha çok. Tamam biraz da üşendiğim için yapıyorum bunu kabul, ama ben daha çok önermelik yorumluyorum kitapları. İçinde geçen cümleleri, olayları olduğu gibi anlatırsam bu pek önermelik yorum olmuyor, ki zaten "eh okumuş kadar oldum" der kitabı almak istemezsiniz sonra...

Neyse lafı niye bu kadar uzattıysam? Tamam, bu kitap hakkındaki önermelik yorumuma geçiyorum hemen...

Deeptone arkadaşımız bu sefer bizim için çok sevdiğimiz öykülerini derlemiş.  3 ana başlıkta toparlayacak olursak bu öyküleri;

1-Gece Öyküleri
2- Çağla Öyküleri
3- Simay Öyküleri

Bu 3 hanım kızımızı da tanıyoruz aslında, vakti zamanında Deep, bu kızcağızların öykülerinden bazılarını bizle paylaşmıştı. Ama kitaptakiler, daha uzun öyküler. Hepsi neşeli, neşeli insanın içini açan cinsten. Tam, çantaya atmalık ve canınız sıkıldığında da "ay dur açıp da bir Simay öyküsü okuyayım" demelik bir öykü kitabı olmuş.

Ben kitabı kitap yurdundan aldım idefix'te o zaman yoktu ama siz yine bi bakın gelmiş olabilir.  Keyifli okumalar...




12 yorum:

  1. oleeeeeey, ama kendini de gördün de miiii son öyküdeeeee yaaaaa bu yazımıııı bloguma da feysime de koycaaaaaam şıkıdım şıkıdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm gördüm, bir kez daha uçtum :) sürprizli kitap yapmışsın sen...

      Sil
    2. sen daha sürprizlisin heeeeey amaaaa :)))

      Sil
  2. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. Benim de listemde Deep kitapları, alınca ben de havamı atacağım :) İyi okumalar. Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve içten bir yorum olmuş. Ben de hemen temin edeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. ben de okudum ve en arkadaki sürprizi gördüm, ne güzel jest yapmış sizlere bayıldım.
    benim kitap yorumları da böyle incik cincik detylı oluyor be ya :D ykında pek bir detaylı yani yorumu yapacaktım biraz kısaltsam mı ki bilemedim*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya, sen de öyle yorumla bakma bana sen. sonuçta sen bu kitabı niye yorumluyorsun bununla alakalı bir de. dediğim gibi çok sonra açıp bakıp hatırlamak içinse ve eğer spoiler barındırıyorsa da bunu öncesinde ve sonrasında belirtir yine inciklemeye devam edersin :) iyi bir kitap okuyucusu yorumunu her türlü okur yani merak etme.

      Sil
  5. Birini alayım beğenirsem öbürlerini de okurum. Beğenmezsem de darılmaca gücenmece yok. Ben zor beğenirim zaten bişeyi alışverişe çıksam bir pantolon alayım diye dört saat ayaklarıma kara sular iner dolaşmaktan dört saatin sonunda hiç bişey almadan ve kendimi şu sözle teselli ederken bulurum. Olsun ya gezmiş oldum :)

    Yazarın yanaklarından öpüyorum mizah anlayışına sahip biri gibi bu yönü hoşuma gitti.

    Bu arada şu iğrenç yorumu da yapmadan gitmeyeyim dedim.
    Merabaaa seni takibe aldım bana da beklerimmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıplak Yazar, neden gücenelim? herkes istediğini okumakta özgür. ama, bi dene bakalım. en kötü "olsun ya okumuş oldum" dersin :)

      Sil