Wikipedia

Arama sonuçları

24 Şubat 2016 Çarşamba

Kötü Kedi Şerafettin


Bilen bilir Şero'yu, animasyondan da olsa karşımıza böyle kanlı canlı gelmesi inanılmaz heyecanlandırdı beni. Seslendirme, kurgu, espriler, İstanbul silüeti her şey çok ama çok güzeldi.

Ülkemizde böyle yapımların çoğalmasını diliyorum. Çoğalsın ki bizler de böyle eğlendirici, güzel filmler izleyelim hep.

Bülent Üstün ve ekibini kutluyorum. Kendisine, böyle bir animasyon filmi bizlere kazandırdığı için teşekkürlerimi sunuyor ve hâlâ izlemediyseniz sizleri de acilen sinemaya davet ediyorum.

İzleyiniz, izlettiriniz...




20 yorum:

  1. Hep güzel şeyler duydum. Türk animasyon filmleri gelişiyor galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle anne güncesi, bence bu film türk animasyon filmleri tarihine adını yazdırdı.

      Sil
  2. Büyük oğlumda istiyor. Bu hafta sonu götüreceğim inşallah uygun seans buluruz. Sen beğendiysen kesin güzeldir o :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Senaryo berbat ama animasyon umut vaat ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da berbat değildi ya, vizyondaki pek çok filmden daha güzeldi hem de :) yine de çok eğlenceliydi.

      Sil
    2. Bu arad müsait bir zamanda benim bloguma da beklerim :)

      Sil
    3. dün uğradım aslında ama yorum yapamadım, az önce manifestoyu okudum, çok güldüm, yorum bıraktım ama :)

      Sil
    4. beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  4. Güzeldi ama daha iyi olacak kanımca :)

    YanıtlaSil
  5. Animasyonları seven biri olarak hala izleyemediğim için kendime kızıyorum, Şero'nun karikatürlerini de severim, filmini de beğeneceğimi düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  6. ya çok gitmek istedim bir türlü vakit bulamadım artık DVD'si çıkınca evde izleneceklere eklendi =)

    YanıtlaSil
  7. izlicam taam :) kitaplarını çok sefiyom zaten :)

    YanıtlaSil