Wikipedia

Arama sonuçları

29 Aralık 2014 Pazartesi

Ben Hazırım 2015'e Girebiliriz

Hindi gibi bir yılbaşı klasiği varsa, o da; yeni yeni kararlar almak ve bu kararlarla dolu uzuuuuuuun listeler yapmaktır herhalde.

Ben de her yıl üşenmeden yaparım böyle listeler, içinde de her yıl aynı maddeler olur genellikle; ingilizcemi geliştirmek, pilates yapmak, daha çok kitap okumak, daha az yemek yemek, daha çok gezmek, daha çok cart, daha az curt, falan filan. He bir de evlilik, çoluk çocuğa karışmak gibi çevresel baskıya maruz kalarak zoraki eklediğim maddelerim de vardır ama burada anlatmayacağım şimdi onu, o ayrı bir post konusu olsun (Bunu da 2015 listeme ekledim bak :) )

Bu kadar dolaylı bir giriş yapmak istemezdim ama bu postu yazma amacım başka aslında. Benim size bir kararımı açıklamam gerekiyor. Geçen gün "Kırtasiye Aşkına" diye bir post yayımlamıştım hatırlarsanız (Hatırlamıyorsan demek ki okumamışsın, çok ayıp! Bu post bitince bi bakıver şurdan ) ve orada demiştim ki; "Ben ne zaman canım sıkılsa kırtasiyeye giderim"  İşte yine öyle bir anımda kendimi D&R'da buldum ve yeni yıl hediyesi olarak kendime aşağıda görmüş olduğunuz şu pembiş defteri satın aldım.

Kapak tasarımı çok hoşuma gitti. Üstünde "I write because... i have a lot to say" yazıyordu. İşte bu şirin defterin kapağındaki bu yazıya bakarak yeni yılın ilk ciddi kararını o anda almış oldum: "İngilizce günlük tutacağım"...

Bu, ingilizcemi geliştirmem için eğlenceli bir yöntem olabilirdi. Yazmaya olan tutkumla birlikte ingilizce pratik yapmış olacaktım.

Gerçi daha önceleri bu yöntemi deneyip de bir kaç hafta sonra kek, börek, pasta, güzellik maskesi tariflerinin olduğu komik bir deftere dönüştürdüğüm İngilizce günlüklerim de oldu ama bu sefer böyle olmayacak, olmamalı!

Bu yüzden, işi daha çok ciddiye alıp da kararımdan dönmemem için "dünya için küçük ama benim için büyük önem taşıyan bu kararı herkese bildirmem gerekir" diye düşünerek hemen bir fotoğrafını çekip Instagram'da paylaşıp altına da bu önemli kararı açıkladım. E tabi işi daha da ciddileştirip blogumda da paylaşmam gerekiyordu ki; onu da şu an gerçekleştirdim farkettiyseniz.

Evet yapılacaklar listem her yıl olduğu gibi kabarık ama öyle fazla hayallere kapılmıyorum bu sene. En önemli amacım şimdilik "İngilizce günlük tutmak". E bu kararı herkese yaydım, günlüğümü de aldım, ben hazırım artık; 2015'e girebiliriz.

Herkese iyi seneler! :)





13 yorum:

  1. Umarım devam ettirirsin ben de yazmaya başlayıp kısa bir sonra bırakmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. oleeeeey çok güzel karar. burda da ingilizce yazarsan keyifle okurum. ingilizce en büyük tutkum çünküü :)

    YanıtlaSil
  3. Niyetim var zaten böyle bir şeye de. Deftere yazdıklarımı buraya da aktarabilirim zaman zaman :) Ama sen de yaz o zaman, ben de seninkileri okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başla bakalım sen bi :)

      Sil
    2. ingilizce günlük iyi fikirmiş :) bir de pembe dizi tarzı romanlarda eğlenceli oluyor dil öğrenmede. Deep bana ingilizce öğretsenee :)))

      Sil
    3. Evet bir de ingilizce yazayım dedim :)

      Sil
  4. Ne hoş bir karar olmuş bu, umarım vazgeçmezsin bir noktada :)

    YanıtlaSil
  5. İyi fikir. dil geliştirmeye çok faydası olacağına eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah devam ettirebilirsem öyle olacak :)

      Sil
  6. Yazılarını beğeniyorum tekibindeyim :)

    YanıtlaSil