Wikipedia

Arama sonuçları

22 Mart 2013 Cuma

Dostlara

       Çocukluğumda her doğum günümde Ayla teyzem arar ve “ Diloş ne istersin, ne alayım sana teyzecim?” diye sorardı. Ben de ilk önce teyzemin ısrarcı yapısına güvenerek nezaketen “Hiçbir şey istemem teşekkürler” deyip teyzemin tahmin ettiğim ısrarı sergilemesinin ardından hala sebebini çözemediğim o aynı cevabı verirdim “ Tamam o zaman bebek al!” Halbu ki; en çok sahip olduğum oyuncak türüydü on iki - on üç yaşlarıma kadar saklayıp, en sonunda sokakta evcilik oynayan çocuklara annem tarafından hibe edilen benim zavallı bebeklerim. A dan Z ye alfabetik olarak dizerdim onları isim sırasına göre ama yine de, ille de bebek isterdim benim güzel teyzemden.
      
      Çocukluğumuzda aldığımız hediyelerin verdiği mutluluğu ya da alacağımızı tahmin ettiğimiz hediyelerin hayalini kurarken tattığımız o safça heyecanı büyüdükçe maalesef kaybediyoruz. Ama büyüdükçe hayatımıza kattığımız, onlarsız yapamayacağımız, sadece varlıklarını bilmek bile güven veren ve doğum günlerimizi hatırlayan –bazen unutan- dostlara sahip oluyoruz.
      
       Bugün aylardan, bahar kokan ama dilediği gibi olamayan – teyzemin bana aldığı hediyelerden kalma heyecandan mı, kıştan kurtuluyor olma hissinin verdiği duygudan mı yoksa babamın da dediği gibi “Mart sıpası” olduğumdan bilmiyorum ama en sevdiğim ay olan – Mart hem de “Yirmi biri” doğum günüm olan. Sabah tam da doğduğum saat olan 8:50 de benim kalbi temiz arkadaşım İlknurum aradı – tabi ki tesadüfen – doğum günümü kutlamak için. Ona tam da zamanında aradığını söylediğimde o da – yine tesadüfen – “Bak kıymetimi bil, yaz kızım bunu bir kenara” dedi. Ben de zaten yazmalıyım dedim ama içimden.
      
       Bugün beni arayan, bana mesaj atan, facebook ve bilumum teknolojinin nimetlerinden faydalanarak doğum günümü kutlayan dostlarıma teşekkür etmek ve üç yıl önce bir hevesle açtığım ama bir türlü vakit ayıramadığım benim sadık bloğuma bir açılış yapmak için bir yazı yazmak istedim.
      
       Benimle hayattaki en değerli hazineniz olan “zamanı” paylaştığınız için ve hayatımda olduğunuz  ve de her zaman olacağınız için teşekkür ederim. İyi ki varsınız.
      
       Devamı inşallah gelecek…
      


      

4 yorum:

  1. Dilek ilk yazına konuk olayım dedim:) merak ettim neler yazmışsın diye ;)
    Ne güzel bir günde doğmuşsun bahar bayramında hem de ..
    az da kaldı doğum gününe :)
    3 yıl olacak blogun da . tebrik ederim cnm seni. nice yıllar paylaşman dileğiyle. doğum gününü atlarsam unutursam şimdiden kutlayayım nice güzel yaşlar diliyorum sevgiler, derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya, çok düşüncelisin :)

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun o zaman :)

    Takip etmekte olduğum bloggerların ilk yayınlarından itibaren yorum yapıyorum. Buradan başlayayım dedim.

    İyi yayınlar!

    YanıtlaSil