Wikipedia

Arama sonuçları

13 Ocak 2017 Cuma

Merhaba Hayat

Hayat gerçekten çok garip. Bazen çok yavaş bazen de çok hızlı... Ama sürekli akıyor. 2016'nın son yarısına, bir insanın ancak 5-10 yılda yaşayabileceği acı, tatlı pek çok şeyi sığdırdığımı söyleyebilirim. Ve bu sığdırdıklarım da bana şunu öğretti ki; sen ne kadar plan, program yaparsan yap hayat seni gitmen gereken yerlere zaten sürüklüyor. Ve evet her tesellide söylendiği gibi de hayat en vurdum duymaz haliyle devam ediyor.

Belki gecikmiş bir yıl sonu değerlemesi olacak bu ama konuyu nasıl bağlayacağımı bilemediğimden böyle başladım yazıya.

  2016'da acı tatlı pek çok şey yaşadım evet. Evlilik kararı aldım, sözlendim, nişanlandım, evlendim, annemin hastalığını öğrendim ve annemi kaybettim. Tüm bunları son altı ayda yaşadım.

" 6 ayda bir insanın hayatı bu kadar değişebilir mi?" diye şaşkın şaşkın dolaşırken son haftalarında da midemdeki kıpırtılar hayatımın daha fazla ne kadar değişeceğini göstermek istercesine mutlu bir haberi müjdeledi bana ve 2016 buruk bir sevinçle uğurlattı kendisini...

Bazen çok acımasız olsan da yine de inadına Merhaba hayat!

12 yorum:

  1. İyi şeylenre odaklanmak insanın üzerinde taşıdığı ıstırapları hafifletebiliyor. anlıyorsunuz ku her şey Allah'tandır. Onun için tevekkülü de ihmal etmiyorsunuz. Önemli olan sizi anlayan ve seven dostlarınız olsun ve sizi yalnız bırakmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zaten onlar da olmasa dayanmak çok zor olur Profösör.

      Sil
  2. Söyleyecek bir şey yok. Gerçekten çok yoğun yaşamışsın son ayları. Umarım yeni heyecanlar hayatına mutluluk katar. Senin için her şeyin yolunda gitmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şulecim. Herkes için her şey yolunda gitsin.

      Sil
  3. En yaşanısı anlardır çocuğunla yaşadığın anlar. 2017 yılının, size hayırlı haberlerin daha sıkça yaşanacağı anlar getirmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  4. İnadına yaşıyoruz sanki. Tüm kötü şeylere rağmen... Mutlu haber için tebrik ederim canım. Geç de olsa. :) Kayıpların da olmuş. Başın sağolsun. Herşeye rağmen yola devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Evet yola devam etmekten başka çare kalmıyor insanoğluna.

      Sil
  5. Dilekcim merhaba uzun süredir ihmal ettim blog arkadaşlarımı daha iyi olduğunu ve bir nebze de olsa toparlandığını görmek beni mutlu etti. Susam tanen için kutlarım seni. O sana çok iyi gelecek tam olarak kapatamasa da yaralarını o sarıp sarmalayacak.
    Annesizliğini anne olarak unutacaksın çok sevindim senin adına.
    Kendine çok dikkat et yerler buzlu malum bastığın yerlere dikkat et. Allah esirgesin yavaş ve küçük adımlarla yürü emi?
    Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sana ve zeytin tanene ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz teyzesi, biz de sana ve abilerimize sevgilerimizi gönderiyoruz :)

      Sil
  6. Aglamakla gulmek kardesmis Dilekcim. Bazen ust uste gelir nedense :( cok uzuldum Allah rahmet eylesin.. Ama karanligin ardindan en buyuk aydinliga evlat sahibi olmaya dogru gidiyorsun. Hayirli olsun canim. Ne guzel mujdeli bir haber bu . cok tebrik ederim 💕💕💕

    YanıtlaSil