Wikipedia

Arama sonuçları

4 Nisan 2021 Pazar

Korona

Bir sene direndim ama sonunda ben de korona oldum, yani olmuşum haberim yok. İş yerinde aynı departmandan dört kişide maskeli ve mesafeli ortamda kimden kime bulaştığı belli olmayan virüsün ev ahalisine bulaşmaması da kafalarda soru işareti bırakarak bünyemize girmiş bulunmakta. 

Gerçi ben de pek bir etkisini gördüğümü söyleyemem. Sadece iki gün hafif bir boğaz ağrısı karbonatla gargarayla geçen ağız yarası şeklinde gösterdi bana kendisini hepsi bu. Üstelik korona olduğumu öğrendiğimde bu şikayetlerim geçmişti. Her ihtimale karşı beş gün filyasyon ekibinin getirdiği ilaçları içtim ve bir de önceden de kullandığım vitaminleri kullanmaya devam ettim.

Aile hekimi günaşırı whatsapp'tan beni ve Damla'yı yokladı. Aynı hekime bağlıyız çünkü. Gökhan başka bir hekime bağlı (o mevzu biraz karışık) neyse Gökhan'ı kimse yoklamadı. Ziyafet annem de bizimleydi filyasyon ekibine onun da TC'sini verdim test olsun diye, onu da karantinaya aldılar ve Çorlu'daki aile hekimi gün aşırı onu da yokladı ama Gökhan'ın aile hekimi onu hiç aramadı. 

Neyse ki evde benim dışımda herkes negatifti, emin olmamız için beş gün sonra Gökhan ve annesi tekrar test oldular, çok şükür yine negatif çıktılar. Bu sebeple evde hep maskeli gezdim. Banyoları ayırdık, sürekli odaları havalandırdık, aynı ortamda yemek yemedik, iki günde bir yatak yorgan değiştirdim ve onuncu günün sonunda yaptırdığım testin negatif çıkmasıyla maskeyi serçe parmağıma takıp halay çekerek korona'yı uğurladım çok şükür. Aile hekimime ilgisinden dolayı teşekkür edip e-nabızdan on numara beş yıldız verdim. İş yerindekiler bir gün daha kafa izni verdiler bana.

Gökhan da bu süreçte eşten dolayı on gün evdeki küçük odaya atandı ve oradan çalıştı ama aile hekimi onu hiç aramadı.

Normal şartlarda diğer arkadaşlarım gibi ben de evden çalışabilirdim ama çalışamadım, benim pc'imle işteki pc'imi bir türlü kaynaştıramadım -yani aramızda kalsın da çok da şey etmedim aslında- Damla'yla pek de evden çalışma modunda olamayacığımı düşünüyorum çünkü. Yüzümde nasıl bir ifadeyle işten ayrıldıysam artık zaten benim için çok endişelenmişler bu sebeple kimse de pclerim arasındaki uyumsuzluğa takılmadı ve her gün bir şeye ihtiyacım olup olmadığını sormak için defalarca aradılar ama Gökhan'ı aile hekimi hiç aramadı

Hal böyleyken oniki günlük evde geçirilen bir bayram tatili modunda geçirdiğim korona tatilimin sonuna gelmiş bulunmaktayım. Bu virüse yakalanan herkesin benim gibi rahat atlatmasını diliyorum ve bunu da buraya kaydedeyim de ileride bir gün baktığımda "Bir zamanlar korona virüsü vardı yaaaa, ben de olmuştum hey gidi ne günlerdi" diye okurum belki, gerçekten öyle olur mu bir gün, ne dersiniz?

19 yorum:

  1. aile hekimi hiç aramadı :) geçmiş olsun, evde bulaştırmaman ilginç olmuş ve iyi olmuş, benim sokakta bir kız kafeye gidip dönüp ailedinden tam 20 kişiye bulaştırmış, üç aileyi yani üç evi kapattılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi insan çok bulaştırıcı olabiliyor demek ki, o kızı kapatsınlar bir yere 😀

      Sil
  2. Çoook geçmiş olsun Dilek. Ailene bulaşmadığına çok sevindim. Nasıl bir stresttir değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Gülşah, böyle ucuz atlatmış olalım inşallah, teşekkür ederim

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, hafif atlatmanıza sevindim ..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun böyle hafif geçmesi süper olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Dilek. Rahat atlatmana sevindim. Ben henüz olmamayı başardım. Eğer olursam senin gibi rahat atlatırım umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şule, umarım hiç olmazsın ama eğer olursan ve bundan sonra olacak herkes inşallah benim gibi atlatır da bu lanet virüs de normal bir gribe döner artık.

      Sil
  6. Geçmiş olsun. Hafif atlatmanıza sevindim. Umarım herkes için o şekilde geçer. Ben de aşı oldum ama hastalığı hafif geçireceğime dair bir güven hissetmiyorum yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet aşıya ya da virüsü atlatmış olmaya güvenmeden tedbirleri bırakmamak en doğrusu

      Sil
  7. Bir virüs girdi hayatımıza ve bize onun değil bizim küçük olduğumuzu gösterdi kısaca. kalemize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Selam uzun zamandır buralarda yoktum senide eskiden takip ederdim bende yeni bir blog açtım. Destek amaçlı bloguma bi göz atıp blogumu takip eder misin :)

    YanıtlaSil
  9. Dilek Hanım bloğunuzu yeni keşfettim geç bir taziye olsa da çok geçmiş olsun umarım iyisinizdir

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Çok dikkatli olmama rağmen, kendim değil, ama korana virüsünü kapmış bir akrabam eve geliyor ve kardeşimle bana bulaştırıp gidiyor. Ben boğaz iltihabı (faranjit) olarak geçirdim. Ama tam üç gün çok ağır bir faranjit geçirdim. Ateş 38,39,5 ve boğazımdan hiçbir şey geçmedi. Suyu ve antibiyotik ileçlarımı zor içtim. Sadece sıvı yemekler alabildim.
    Gelmiş geçmiş olsun. İnşAllah bir daha yakalanmayız.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil