Wikipedia

Arama sonuçları

18 Ocak 2016 Pazartesi

18 Ocak 2016


Ne güzel bembeyaz şehir...  Hatıra defterine "bana kalbin kadar beyaz olan bu sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim.." cümlesiyle başlamak kadar masum görünüyor bugün İstanbul.

Onun gibi. En az o sayfa kadar bembeyaz her yer...

Ne güzel, ne huzurlu... Herkes olduğu yerde kalsa keşke ve kimse dokunmasa bu beyazlığa. En huzurlu yerde en sevdiği kişiyle olsa herkes bugün. Sıcacık evlerinde, birlikte pencereden bembeyaz şehri seyretseler. Kimse ama hiç kimse dışarı çıkmasa ve herkes şehrin sesten, kirlilikten arınmış bu manzarasına hayran hayran baksa. Huzur içinde olsa herkes.

"Bembeyaz bir başlangıç olsun bugün. Kirli günler geride kalsın. Yalansız, tertemiz devam edelim yaşamaya. Göründüğümüz gibi bembeyaz olalım." gibi güzel cümleler geçirsek içimizden. Umut dolu olsak hiç olmadığımız kadar.

Haberlerde, şehrin kirli görüntüleri, ölenler, yolda kalan insanlar olmasa bu sefer, hatta haberler de olmasa bugün. Haberciler de işe gitmesin. Dedim ya kimse dışarı çıkmasın bugün. Kötü insanlar da iyi insanlar da. Hiçkimse. Dünya dursun bugün. Herkes dursun. Bir duralım hepimiz. Sadece pencerelerimizden bakalım dünyaya ve bembeyaz şehri seyredelim. Sadece bugün...

Bir de güzel şarkılar dinleyelim. Meselâ şu şarkı gibi.

(Foto, Google görsellerden alınmıştır.)

21 yorum:

  1. Bütün kirleri arınsın İstanbul'un bembeyaz örtü yutsun hepsini . Bu sene biz kara hasretiz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah dağına göre kar veriyor işte :)

      Sil
    2. Biz İzmirliyiz bize kar vermiyor Allah şimdi pislenmiş mi oluyoruz :)

      Sil
  2. Sıcacık, güzel ve içten gelen bir yazı bu Dilek arkadaşım;)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir manzara resimdeki...

    Ama ya o karlar eridiginde? Yine altlarda gizlenen kirler, bazi cirkinlikler gün yüzüne cikacak maalesef.

    Ahh keskee....

    YanıtlaSil
  4. "bana kalbin kadar beyaz olan bu sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim.."
    dediğimiz çocuk günleri özledim.. Ve huzur istiyorum tüm insanlık için. Bu beyaz sayfa açılsın artık..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel cümleler bunlar: "Dünya dursun bugün. Herkes dursun. Bir duralım hepimiz. Sadece pencerelerimizden bakalım dünyaya ve bembeyaz şehri seyredelim." Bu güzel yazıların devamını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel ifad e etmissiniz. Disariya ne zaman kar yagsa icim kipirkipie olur benimde.bembeyaz olur evin ici. Iceriden seyretmek guzeldir kari ama disarida olmak zordur. Herkesin sicak bir yuvasi olmasi dilegi ile. Kaleminize saglik. Bende bloguma beklerim sizi. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dileğe katılıyorum ve çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  7. Bembeyaz başlangıca dahil olmak istedim, ben geldim ki!
    Blogger avına çıktım, istanbul hanımefendisinden yollara düştüm, istanbulun karı ile karşılaştım, ne güzel oldu...
    Kaleminize sağlık, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  8. "Bembeyaz bir başlangıç olsun bugün. Kirli günler geride kalsın. Yalansız, tertemiz devam edelim yaşamaya. Göründüğümüz gibi bembeyaz olalım."
    Nasılda güzel cümleler bunlar :) Aslında çokta zor değil bu düşünceleri gerçeğe dönüştürmek :) Eline yüreğine sağlık.
    Takibe aldım canım seni, banada beklerim..

    YanıtlaSil
  9. 🌿..Mutlu, Huzurlu Günler..🌿
    Hayatın kendisi bir renk deryasıdır. Beyaz saflığı temizliği iç huzuru temsil eder. Umarım tüm renklerin içinde bem beyazlığınızla dünyayı beyazlatırsınız Bloğun güzel kutlar bize de bekleriz derim :)
    🌿🐓🌞GÜNAYDIN🌿🌞🐓

    Küçük mutlulukların görkemine inandır kendini ve gülümse...
    Umutların bitmesine asla izin verme...
    Umut dolu bir gün olması dileğimle.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Ben kış bebeği olduğum için sanırım:) Kar bana huzur verir ve bembeyaz karlı soğuk havaları çok severim:))) Resim de aynen öyle huzur verici...
    Kışın her günü, elimde bir fincan çay ya da kahveyle karın muhteşem yağışını izlerken hayal ederim kendimi hep:)))))
    Ben de beklerim sizi...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Kışın hayat sana güzel o zaman :)

    YanıtlaSil