Wikipedia

Arama sonuçları

15 Nisan 2015 Çarşamba

Düğünlerin Yıldızı Siz Olun


Eee düğün mevsimi geliyor, çoğu insanda bir telaş, bir telaş... Kimisi evlenme telaşında, kimisi ne giyeceğim telaşında, kimisi ne desem de gitmekten kurtulsam telaşında. Aman canım yaz gelsin yeter ki, sizin de telaş ettiğiniz şeylere bak :)

Düğünler beni çok eğlendirir. Yani bazen şöyle bir düğün salonu açıp, çekirdek çitleyerek tanıyım tanımayayım tüm düğünleri seyretmek isterim. Kabarık saçlı, süslü süslü kadınların gerdan bükemeyerek oynamaya çalışması, "ağır aabi" takılan adamların "hoplayıver çekirge" eşliğinde zıplayarak dans etmesi çok eğlendirir beni. :)

Bir de düğünlerde herkesi zorla piste kaldırmayı kendine görev edinmiş kişiler vardır. Ben oynamayı sevmeyenler gibi gıcık olmam onlara, hatta hiç kıramam onları, hemen kalkarım göbek ata ata :) Neden? Çünkü düğün bitene kadar rahat etmek için :) Bir kere kalkmazsan düğün bitene kadar rahat bırakmıyorlar sonra. Bir kere kalk, bir iki dönüver etrafında, el şaklat olsun bitsin işte. Ne üzüyorsun pistin yıldızını?

Oynamak çok eğlencelidir çook, ama bütün iş oynamaya başlamaktadır. Yani, nedense oynamaya başlamak için hep çekimser davranılır. "Amaaan pist dolsun arada kaynak yaparız" diye bir düşünce olur herkeste. Eeee, sen kalkmazsan, ben kalkmazsam nasıl olacak bu düğün? Değil mi ama? :))  Bence piste ilk çıkan o cesur yürek kutlanmalı, düğünün asıl yıldızı odur çünkü. Özellikle piste ilk çıkıldığında garip bir çekingenlik olur ya, nasıl da kahramanca üstesinden gelir o durumun? Ay kıyamam ona... :)

Böyle ne biliyim, başını hafiften yana eğerek "öhöm öhöm, aslında ben hiç anlamam bu oyun işlerinden ama ayıp olmasın diye kalktık işte" diyen Lady Di gibi mi davransa yoksa "her şeyi boşvermiş Yıldız Tilbe" havalarına mı bürünse, bilemez.. Ama her haliyle çok tatlı olur bence  :)

İlk şarkıyı, bu iki zıt kişiliğin arasında gelgitler yaşayarak bitirdikten sonra 2. şarkıda daha bir normale döner sanki, yani içindeki o Lady Di'den kurtulduğunu hissetmeye başlar yavaş yavaş. Eee, 3. şarkıda da içindeki yaramaz Yıldız Tilbe'yi zaptedemez artık... Ondan sonrası tufan zaten :)

"Ay dışardan nasıl görünüyorum" gibi düşünceler, insanı rahat bıraksa, dünyanın en rahatlatan aktivitesidir oynamak. Ben de severim elbette, ama bazı düşüncelere engel olamıyorum işte. Özellikle düğün salonunda gerçekleşen düğünlerde halay çekerken, "kazada, terör saldırısında falan ölüp gitsem buradaki kamera kayıtlarındaki görüntülerimi ana haber bültenlerine verirler mi ki? diye ürkerim mesela. Tövbe tövbe, millet halay çekerken böyle şeyler düşünüyorum ben de işte.

Neyse, uzun lafın kısası, düğünler de oynamak da güzeldir.Ve herkesin içinde de yaramaz bir Yıldız Tilbe muhakkak vardır. Ay hiç, ben bilemem falan demeyin, çekinmeyin özgür bırakın onu, düğünlerin asıl yıldızı siz olun. Hahaha!

19 yorum:

  1. :))) Ben hiç sevmem kalkıp oynamayı. ama tabi Yıldız Tilbe'yi düşününce insanın bi kendine güveni geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yazının da İngilizcesini bekliyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, it's a good idea, başlıkta hazır; "Star of The Weddings" :)

      Sil
  3. 'Kapı gıcırtısına oynar' lafı vardır ya, işte ben tam o gruba uyarım:))
    Hiç öyle teklif meklif de beklemem düğünlerde, hoooop sahnede alıveririm hemencecik soluğu:)
    Bir tür terapi gibi gelir bana oynamak, bayılırım:))
    O sebepledir ki, düğün dernek, çalıgı çengi nerde ben orda:)
    Atılacak kurt kalmayıncaya dek:)
    Pek bi eğlendim yazını okurkene
    sevgilerle ve gülüşlerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken de mi oynadın yoksa, seni gidi seni! :)))

      Sil
  4. Cook tatli bi yazi bu yaaa hehe valla ben pistten hic inmem bulmuşum bedava eglence sonuna kadar o kurtlar dökülecek;) acik deli gibi oynasam da amaaan yine de erkeklerin icindeki yildiz tilbeden daha oturakliyizdir :) bunun ingilizcesi nasıl yazilir ki yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durum Türkçe kalmalı bence. Uğraştırmayın beni yahu :) Ben de sana bakacaktım, nerelerde bu, ne kadar büyük bir süprüüüüzz hazırlıyo dediydim kendi kendime.

      Sil
    2. Dileeeek :) yok daha supruze var. Benim isler yogun da post yazamiyom yaa ::(

      Sil
    3. Allah kolaylık versin canım benim, ben de yoğunum, akşamları da ekrana bakasım gelmiyor ama yazmayınca da kötü hissediyorum. Arada karalıyorum işte :)

      Sil
  5. Vaaay fotoya bayıldım haha! :)

    YanıtlaSil
  6. yaaa sen çok eğlenceli birisin valla bak kop kop :)

    YanıtlaSil
  7. Hello. :D I have surprise for you.

    http://asliseymen.blogspot.com/2015/04/kitap-m-ben-mi-dikkat-mim-ckabilir.html

    Look at this link. :)

    YanıtlaSil
  8. Let me guesss, I have a mim, eh?

    YanıtlaSil
  9. İçimdeki Yıldız Tilbe :) :) çok hoş olmuş
    mizahınıza sağlık :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil