Wikipedia

Arama sonuçları

1 Mayıs 2018 Salı

Damla'nın Notları (7.Ay)

Merhaba herkese, neredeyse 9 aylık oldum ama 7. ayımın notlarını yazmak için ancak fırsat bulabildik kusura bakmayın artık. Bana kalsa hemen yazardım ama malum yazmayı henüz beceremediğim için annemi beklemek zorundaydım.

E o da çok yoğun bu aralar. Bir yandan benimle uğraşıyor, bir yandan ev işi falan. Bir de biraz hareketlendik bu aralar, havalar ısındı ya gezmelerimiz tozmalarımız da arttı. Pek buralara uğrayamadık bu yüzden. Neyse geç olsun da güç olmasın...

Gördüğünüz gibi etim budum yerinde. Ek gıdaya iyice alıştım. Fakat saçım ve dişim hâlâ yok. Ama bu ayın ortalarında tamamen kendi başıma dönebiliyorum artık desteksiz de oturuyorum üstelik, daha ne olsun! Ama gel de sen bunu anneme anlat.

Bir türlü beni rahat bırakmıyor. Neymiş, emekliyecekmişim şimdi de... Ne münasebet canım! Niye yerlerde sürüneyim ki ben ya?
E ne yapalım, patron ne derse o. Beni yere bırakıyor, ben de takılıyorum işte birazcık. Hiç rahat vermiyorum ama. Halının kenarlarını kemirince hoooop hemen kucak. Bayılıyorum kucağa ya!


Emekleme konusunda biraz tembel olsam da çene kaslarım gayet kuvvetli. Her gün annemi bu muhteşem sesimle uyandırıyorum. :)


Bazen de kuzenlerle takılıyorum. Gerçi hepsine boş boş bakıyorum şimdilik ama olsun. Birlikte hoş vakit geçirmek için sanırım biraz daha büyümemiz gerekiyor.






                                 
Ben büyüklerle vakit geçirmeyi daha çok seviyorum. Çünkü beni daha çok eğlendiriyorlar. Mesela Nilüfer teyzem çok komik biri. Ona gülmem için bana türlü şaklabanlıklar yapıyor. 

                                 
Mesalâ babam... O da çok güldürüyor beni. Hep havalarda uçuruyor bir de.
Kelimenin tam anlamıyla küçük bir kitap kurduyum. Elime geçen tüm kitapları kemirmekten büyük zevk alıyorum.

Bu ay hep doğum günü kutladık. Önce babaannem ile dedemin doğum günüydü.
Sonra annemin...
Ve sonra da kuzenim Yağmur'un. Hepsine buradan tekrar nice yıllar diliyorum; hep birlikte uzun yıllarımız olsun.

Gördüğünüz gibi hızlı bir şekilde büyüyorum, artık bebeklikten tamamen çıktım diyebilirim. Hele bir de ilk adımı attım mı... kimse tutamaz beni. 

Bir dahaki ayımda görüşürüz. Baaaaayyy!



7 yorum:

  1. ne çabuk geçti ya 9 ay daha dün doğurmuşsun gibiydi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oradan bakınca öyle oluyo da buradan bakınca öyle olmuyor 😊

      Sil
    2. :D tahmin edebiliyorum

      Sil
  2. Yyaaaa yerim ben bunuuu ne ara büyüdü bu kizzz fistik olmus cıkmisss masallah . 😘😘😘

    Bu kadar resim görmek beni cok mutlu etti. Bayadir ugrayamamistim. Böyle bal kuzular bana enerji veriyor. 😘😘

    Eti budu yerinde. Bide kiz olmjmus da milletn arasina karismisss 🙈 daha napsin annesi.

    İyiki dogdun bu arada Dilekcim. Rabbm bu güzel ailenle sevdiklerinle bir ömür hayrli yaslar nasip etsin 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa büyüdü teyzesi... Çok teşekkür ederim canım, hep birlikte inşallah.

      Sil
  3. Bu notları böyle çok fotoğrafla okumak da ayrı keyifli oldu. Zaten canın sıkıldı mı bebek fotoğraflarına bakacaksın. Dert keder kalmıyor :-)

    YanıtlaSil