Wikipedia

Arama sonuçları

1 Ocak 2015 Perşembe

İngilizce Günlük


Yeni yılın ilk gününden fire vermeyim dedim ve sözümü tutarak aldığım günlüğe ingilizce ve acemice bir şeyler karalamaya başladım.

Almış olduğum kararı uygulamış olmanın rahatlığı ve okuduktan sonraki düşüncelerinizin merakıyla ilk yazıyı da sizle paylaşmak istedim.

Tamam itiraf ediyorum ilk okuttuğum kişi Özge hocaydı. Onun düşüncesi benim için çok önemliydi çünkü.

Benim 3 sene önce gittiğim kurstan hayatıma kattığım değerli dostlarımdan oldu Özge hoca. Kurs bitse de dostluğumuz baki kaldı. Ona buradan, hem öğrettikleri için hem de dostluğu için çok teşekkür ediyor ve sizi ingilizce günlüğümle başbaşa bırakıyorum.

...............

"Hello Dear Diary;

Good to see you again. For a long time no contact with you. You may have wondered where I've been. So, I've come back again and I've decided to tell about myself in english. By this way I'll be able to improve my english.

First of all, I want to say: "happy new year!" and I hope it's a good year for all of us.

It's the first day of new year. I want to write to you till end of the year. İ'll try that and  i must manage this time.

Sometimes, I'll share what I wrote to you, on my blog... Yes, I have a blog and a lot of blogger friends. I've told them about you. For this reason, they wanna read you.

You know; I love to write. It doesn't matter for me; in english or in turkish. As long as I can improve my english, I can tell about everything.

Probably, this is an interesting post for a diary. However I don't like that; "hi dear, I woke up at 7:00 o'clock. I had breakfast. Then I went to work at 8:00 o'clock... bla bla..." I hate to write like this on diary. I think it is so rubbish, so foolish. It doesn't seem warm. Being friendly is better than like this. I prefer telling you about the novels I read and the posts on my blog. Maybe, if I skin through, I can tell you that I experinced.

Anyway dear diary, I think it's enough for the first post. In any case I'll came again. We have a lot of time to talk together too.

See you later

Take care of you"


19 yorum:

  1. Hmm birazcık çevirebilirsiniz ama yine de İngilizcem pek iyi değildir. Hatta hiç. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızımız burada, yeni başladığı günlüğüne ingilizcesini geliştirmek için sürekli yazmaya çalışacağını ve arada da bu yazdıklarını bloğunda paylaşacağını anlatmış. Sanırım böyle özetleyebilirim :)

      Sil
  2. Hiç acemice bir ingilizceye benzemiyor :) başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. yeni yıla yeni başlangıçlar gerek zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, başladık çok şükür. Umarım sonunu da getirebiliriz :)

      Sil
  4. Başarılar! :) İngilizce yazmak önemli ama hatalarını düzeltmen çok daha önemli bence. Bu yüzden yabancı bir arkadaş edinmeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  5. Çevremde bilgisine güvenebileceğim çok insan var zaten ama iş bende bitiyor. Ara vermeden kararlı bir şekilde çalışmaya devam etmek en önemlisi :)

    YanıtlaSil
  6. İngilizcen iyi aslında ama neden daha çok gelişirmeyelim ki :)) sevgili günlük 7 de uyandım ilkokul tarzında bir günlük olurdu katılıyorum sana bence gayet hoş olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :) yazarken sorun yok da konuşurken oluyor, tutukluk oluyor arada. Sanırım kablolarımda bir sorun var temas etmiyor :))) Arkanı dönmeye gelmiyor, çok fazla pratik gerektiriyor yabancı dil. Diğer yöntemleri devam ettiremiyorum ben de bunu deneyim bir de dedim, yazmayı seviyorum çünkü. Hoşuma da gitti doğrusu :)

      Sil
  7. güzel olmuş bee gelcam yine :) ay vil bi bek :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Pardon vi veyt :) ben british aksanına alışık olduğum için siz tüüükleee nası diyoo şaşırdım :)

      Sil
  9. bak tekrar okudum. gayet güzel. bak I harfini küçük i yapmışsın olmaz tabeee. I am filan derken. sonra being friendly olcak. bi de, it doesn't close-up ile ne demek istedin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "I" lar hep küçük kalmış evet, büyüyecek inşallah ablası :) being'i de farkettim teşekkürler :). Close up'ı sammimi anlatım anlamında şey etmiştim ama aradaki - işareti olmayacak galiba :)

      Sil
  10. hımm. it isn't warm-hearted veya sincere demek istiyorsun sanırım. ya da bak, it doesn't seem warm :)

    YanıtlaSil
  11. o ye beybisi :) I mean "it dosn't seem warm". Thank you for your help :)

    YanıtlaSil
  12. Benim de bunu yapmam lazım ama cesaretim yok. Of of

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bi cesaret! Bi başla sen, değişimi fark edeceksin, üstelik çok eğlenceli :)

      Sil