Wikipedia

Arama sonuçları

28 Mayıs 2015 Perşembe

Bekleyin Bizi Uşaklar Biz Celiyiruzz

Selam blogdaşlarım, görüşmeyeli nasılsınız bakiyim? Günlerdir okuyamıyorum postlarınızı, özledim ben sizi yaaa!  "9 ayın çarşambası bir araya geldi" gibi bir söz vardı ya onun gibi bir hallerdeyim işte bu sıralar yine.

İşlerimi azaltmaya çalışıyorum, tatil zamanı yaklaşıyor, tatilden dönünce dağ gibi yığılmış işler beni karşılasın istemiyorum. Alttaki ve üstteki şekillere bürünmemek için uğraşıyorum işte :)



Tüm çabam aşağıdaki şekildeki gibi bir tatil dönüşü yapmak için :)


Tabi benim tatilim biraz yorucu olacak, güneş kum deniz tatili yapmayacağım çünkü. Dağ tepe gezilen Karadeniz Turu'na çıkacağız. Kafama, ruhuma iyi gelecek bir koşturmaca olacak benim için.

Tatil sırasında o hengamede post yazabilir miyim bilemiyorum ama instagramdan güzel güzel fotolar eklemeye çalışacağım. O kadar sosyal hesabımız var, biz de nimetlerinden faydalanalım azıcık değil mi ama? Boş boş duruyorlar biraz da işe yarasınlar :)  Karadeniz maceralarımı oradan takip edebilirsiniz. Yorum da yazsanıza banaaa, foto ekleyip de hiç beğeni ve yorum alamayınca kendimi azıcık ezik hissediyorum da :) Instagram hesabım yanda bir yerlerde olacaktı şu an hatırlayamadım sağda mıydı solda mıydı ama ekleyiverin işte oralardan.

Sağ sol demişken, kısmetse 07.06.2015 pazar günü oyumuzu da kullandıktan sonra akşam yola çıkıyoruz. :) Bekleyin bizi uşaklar biz celiyiruzzz!

33 yorum:

  1. Ben de geleyim mi.:::) Karadeniz bekle bizi celiyiruzzzzzz..:)
    Şaka bir yana çok severim Karadenizi.. Kısmet olursa bir gün görmek istiyorum. Oğlumu az büyüteyim de...Sen bir keşif yap, ben sonra yetişirim.::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seve seve yaparım keşfi ama sen de o becerikli ellerinle yollukları hazırlayıp gelsen ne güzel olurdu :)

      Sil
  2. Dilerim tatiliniz güzel ve dinlendirici olur......
    Sinop ve Artvin Borçka Macahel'i özellikle tavsiye ediyorum.
    Bu arada karadeniz yemekleri çok lezzetlidir.
    İngilizce dersleriniz tek kelimeyle muhteşem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler Hayalcinin Arkadaşı bakalım heyecanla ve merakla bekliyorum. İngilizce postlarımı beğenmene çok sevindim senin de ismin çok güzel :) bloguna da bakacağım

      Sil
    2. Artvin'i gorunce buraya yazmak istedim :) Kesinlikle gidilmeli!

      Sil
    3. Sen de mi oralardansın mühendis hanım :) Siz böyle söyleyince daha çok merak ettim Artivin'i. Turla gidiyoruz işte, baştan sona kadar... Hatta Batum'a da götürecekler. Bol bol foto çekip paylaşacağım.

      Sil
    4. Memleketim orası, evet. Karadenizli olup da "Laz" denilen değil de, Lazca bilen hakiki Laz'lardanım. Özellikle Arhaviye bir uğrayın derim. Batum'a 15 dakika uzaklıkta. Büyük ihtimal oralardan geçeceksinizdir. Bol eğlenceler! :)

      Sil
    5. Yeşeren Yaprak,
      tamamdır canımcım tavsiyelerinizi yazdım kenara, rehberin başının etini yiyeceğim, oraya gidiyo muyuz, buraya gidiyo muyuz diye :))

      Sil
  3. Bol oksijenli güzel bir tatil geçirmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurgucuzihnim,
      teşekkürler, inşallah... oksijene de tatile de çok ihtiyacım var :)

      Sil
  4. Merhaba.. Size şimdiden kara deniz gezisi için iyi tatiller diliyorum:)) Kara deniz turu yapamadık ama Gresun ve Orduyu gezip gördük. Yeşilin her tonunu görebildiğimiz güzel yerler.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Beyhan Yılmaz,
      ben de çok teşşekkür ediyorum. Evet yeşilin her tonunu görmek mümkünmüş hep öyle söylüyorlar. :)

      Sil
  5. Karadeniz harikadır uşağum ! sağında alabildiğine yeşiline en cüzel tonu solunda masmavi deniz hırçın mı hırçın. hey gidi karadenuuuuz:)
    instayı ben de sadece beğenmek için pcden kullanıyorum. seni de takip edeyim beğenirim bol bol :)
    tatilinde bol neşe eğlence dinlenme diliyorum sana canıııımcım <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uiyyy başkanum uşağum, beğen beni cüzel cüzel. bak havalara da girdik şimdiden :) tvitte de paylaşarım ben, sen orda daha aktifsin di mi? tivit, feys, insta elime ne geçerse paylaşacağım :) bir gidelim yeter ki...

      Sil
  6. Çok istedim karadeniz turuna katılmak ama çocuklar küçük olduğu için hep erteledim omlar büyüyünce biz de nasip olur inşallah. Ohh ohh ne güzel mis gibi havayı içinize çekeceksiniz o muhteşem karadeniz yemeklerinden yiyeceksiniz. Yemeklerle aranız iyiyse tabi :)
    Kaç günlük bi tur olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklu Hayat,
      çocuklar büyüyünce gidersin sen de... havası, yemekleri miss evet. yemek konusuna gelirsek; karadeniz, akdeniz, doğu farketmez hepsiyle aram çok iyi allahıma bin şükür :))) karadeniz pidesinin hastasıyız zaten. 8 günlük olacak canım.

      Sil
  7. Karadeniz yayla turu yapmayı çok istiyorum.Umarım tatiliniz çok güzel geçer, keyifli zamanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzecim teşekkürler, umarım en kısa zamanda istediğini gerçekleştirirsin sen de...

      Sil
  8. Ya ben de çok istiyorum Karadeniz yöresini gezmeyi. Bak bizim için bir post yayınla dönüşte. Konaklama yerleri gezdiğin yerler fotolar notlar falan bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Ayhan, merak etme. Araştırmacı bir blogger ruhuyla gezeceğim :))) sonra da sizi Karadeniz fotolarına boğacağım, bıkacaksınız :)) insta hesabın varsa eklesene beni.

      Sil
  9. Ayy karadeniz sevilmez mi,Gidip gezilmez mi..Ben de karadenizliyim..Yeşille mavinin buluştuğu yer..Sıcak insanlar süper bir gezi olacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya! :) İnşallah Sevdicann, teşekkür ederim canım.

      Sil
  10. Aaa Instagamını karıştırayım hemen. :D Ne güzel tatile gidiyon. Ben evdeyim el mahkum. :/

    YanıtlaSil
  11. Aslı,
    yaaa, karıştır bakalım, oradan da eklesene beni.

    YanıtlaSil
  12. iyi yolculuklar tamam du ben de becereyim şu instadan eklemeyi. twit de yazarsın şu anda kaçkarlardayım felan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :) e sen instada varsın zaten. Yok musun yoksa? Ekle o zaman fotoğraf makinesi alcam. Onunla çekcem güzel güzel. sizi foto manyağı yapcem :))

      Sil
    2. 2 tane var ya bende. birini helene açtı diğerini ben yeni açtım. du daha yeni öğreniyom eklemeyi felan. fotolar aklımdaaa :)

      Sil
    3. Ben biriyle baş edemiyorum sen de çifter çifter maaşallah :) sonra da karıştırıyosun işte deepim :)

      Sil
  13. Karadeniz şahane bir tatil olacaktır eminim. Şimdiden iyi yolculuklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. mimledim seniiii, zamanın olursaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley... olmasa da yaratarız ne demek deepim...

      Sil