Wikipedia

Arama sonuçları

19 Nisan 2015 Pazar

Mim (Aslı Seymen'den) "Nasıl Bir Kitap Olurdum?"

Sevgili Aslı Seymen mimlemiş beni. Ben de bayılırım kitaplı mimlere, cevapladım hemen.

Bir kitap olsam adı: 

İnsan olarak adımı Dilek koymuşlar. Herhalde kitap olarak da "Bir Dilek Tut" gibi bir şey olurdu (çok yaratıcı değil ama o geldi aklıma işte :) )

Nasıl bir kitap olurdum: 

Komik, eğlendiren bir roman olmak isterdim. Ama içindeki espriler ince espriler olsun, öyle herkesin anlayabileceği kadar basit de olmak istemezdim. Yani beni hakedenler anlasın isterdim. Ne bileyim işte böyle tuhaf bir kitap olayım ben. :)




Kitap kapağında: 

E kitap ismine uygun olmalı ya, roman kahramanı her kimse o, doğum günü pastası üflerken dilek tutsun, işte onu karikatürize eden bir kara kalem çalışması olmalı kapağımda, ya da ne bileyim şu yukarıdaki gibi bir şey olabilir mesela.

Kime ithaf olurdunuz: 

İnce espriden anlayan herkese ithafen...

Arka kapak yazısı: 

"Ey okuyucu, bu kitabı eline aldıysan bir kere, bırakmak olmaz. Başa dönüp başlayacaksın ve başladığın bu işi yüzünün akıyla tamamlayacaksın" gibi saçmalardım herhalde. Çünkü beni yazan ve yayımlayan kişiler çok satılmamı isteyecektir muhtemelen.

Önsöz: 

"İyi alıştınız dizi, program özetlerine. Önsöz, ipucu mipucu yok size, okuyun da görün işte, hıh!" tarzında bir önsözümün olmasını isterdim, ama muhtemelen yayımcım buna müsade etmezdi. :))) 

Tabi tüm bunlar beni yazacak olan yazarın yaratıcılığına kalmış biraz da. Umarım yazarım istediğim gibi bir yazardır :) Sahi ya, niye yazar seçtirtmemiş bu mim bize? Hayal etmiyor muyuz zaten, evet yazarımı da ben seçeyim o zaman. Ben Oğuz Atay'ın yaşasaydı, yazacağı en güzel kitap olayım e mi?

Peki ya sen? Sen nasıl bir kitap olurdun? "Ay çok güzel ya, ben de yaparım bu mimi" deyip ama yeni bir yayın oluşturmaya üşeniyorsan hemen aşağıya yorum yaparak da hayalini paylaşabilirsin. Üşenmeyip de yeni bir yayın oluşturursan da haber et, sayfana gelip görelim bakalım nasıl bir kitap olurdun :) 







12 yorum:

  1. Ben kitap olmazdım ya, nostaljik bir zevk :)

    YanıtlaSil
  2. Ay neredeyse aynıyız yaa bu kadar olur. İnce mizah süpersin Dileeek :)Bir Dilek Tut gayet güzel ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi kimseler okusun işte Kreatifim :)

      Sil
  3. Mim yapmak kadar keyiflisi yok hele ki içerisinde kitap varsa. Şahane cevaplar :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy harika olmuş,kitap gibi kızmışsın sen. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ben teşekkür ederim, paylaştığın için Aslıcık.

      Sil
  5. ay bence de güldürmelisin sen :)

    YanıtlaSil