Wikipedia

Arama sonuçları

28 Şubat 2015 Cumartesi

Sosyal Medya Mimi (Buralı Olmayanlar Lokali'nden)

Mim dünyasına hızlı bir şekilde girdim gördüğünüz gibi:) 2. mimim de sevgili Buralı Olmayanlar Lokali 'nden geldi ve kendini benim mimci başım olarak ilan etti :) Ona buradan çok teşekkür ederek, hemen bu "Sosyal Medya Mimi" görünümlü "Kitap Mimi" sorularına girişiyorum ben:)

1-) Facebook Sorusu:Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?
   
Vallahi ben, Facebook'un böyle bir şey soracağına pek ihtimal vermiyorum. O bana, sorsa sorsa "Hey Dilek naber? Şunu tanıyor musun? Arkadaşların fotolar ekledi, merak etmiyor musun?... gibi sorular sorardı her halde :) Ama neyse, farz edelim sordu, (şimdi sizi mi kıracağım) bir düşünelim bakalım; herkes bana hangi kitap için baskı yapıyor? Hangisi? Hangisi? Bana, bana? Hımmm, Hımmm?... Bak hala düşünüyorum ve bulamıyorum fark ettiysen :) Niye kimse bana kitap okumam için baskı yapmıyor ya! En son bana kitap için baskı yapan, lisedeki Edebiyat öğretmenimdi galiba. Dönem ödevim içindi, İlk edebi roman olan "İntibah" romanı. Zaten o yaşlarda başka bi sebep için asla okunmayacak bir romandı. Okumuştum ama hiç bir şey anlamamıştım :) Ödeve ne yazdığımı da hatırlamıyorum zaten.

2-) Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?

Hımm, Tumblr deyince aklıma geldi ya, benim onda da hesabım vardı. Hiç uğramıyorum ne zamandır. Mim bitince gidip bakayım yerinde duruyor mu? Soruya gelince, öyle bir şey olmadı. Genelde, ben bakıyorum etrafa, millet ne okuyor diye. Şöyle konularını bir tarıyorum ve ilgimi çekeni okuyorum işte. Öyle ilk çıkanlara dalamıyorum hemen.

3-) Myspace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?

O kadar hatırlamıyor, o kadar hatırlamıyorum ki o kadar olur... Yani, kitabı beğenip beğenmediğimi hatırlamadığım gibi kitabın kendisini de hatırlamıyorum. :)

4-)Youtube Sorusu: Filme çekilmesini istediğin bir kitap?

Bak bu sorunun cevabı net. Hiç lafı dolandırmadan söylüyorum: "Başucumda Müzik" Geçen gün geçti aklımdan hatta, "Bu romanı film yapsalar da izlesek" diye

5-) Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?

Bak bu da çok net: Tutunamayanlar. Özellikle okumaya başlayıp, yarım bırakanlara öneriyorum; "Ha gayret! Bak biraz daha oku, anlayacaksın ne demek istediğimi" diye.

Ne oldu? Aaaa tam açılmıştım bitti ama :) Instagram, twitter falan niye sormamış ki?

Tadı damağımda kalan bu soruları cevaplamak isteyen herkes kendini mimlesin buradan, olur mu?





5 yorum:

  1. ay dur seni çok mimlerim ben dahaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Mimleyin beni, mimleyin beni... Bak sloganda buldum; "mimlenmek hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı" :)

    YanıtlaSil
  3. myspace, goodread nedir onu bile bilmezken cevapladım ama haklısın instagramdır twitterdır ne bileyim bir foursquardır devam etmeliydi sorular. Cevaplarını okumak çok keyifliydi :))
    mimcibaşından sevgilerle :))

    YanıtlaSil